Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

Redakce MAM25. 9. 201925. 9. 2019

Největší tuzemský potravinářský řetězec Kaufland představuje vlastní značku, která má zaštiťovat kvalitu od českých výrobců.

„Navazujeme na staletou tradici sousedských trhů – jarmarků pořádaných na obecních náměstích, na nichž si občané mezi sebou nabízeli vlastní kvalitní a čerstvé výrobky,“ vysvětluje inspiraci pro název nové značky Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.


Pod značkou K-Jarmark se jako první představují mléčné produkty, pečivo, uzeniny nebo minerální vody. Do roka bude v nabídce pod značkou K-Jarmark přes 200 výrobků. Výrobky K-Jarmark jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy. Slovo Jarmark má pak navozovat místo pro setkávání lidí za účelem nákupu zboží.

Mohlo by vás zajímat:
Anketa: Český spotřebitel chce víc, chce to online a rychleji

Všechny výrobky s označením K-Jarmark podle Kauflandu podléhají přísným normám a pravidlům. Týkají se nejen receptur, surovin, technologických postupů, ale i obalů. Výrobci zařazení pod značku K-Jarmark musí splňovat platné certifikace výrobních provozoven a úspěšný Kaufland audit. Dodržování receptur je pravidelně kontrolováno laboratorními testy a ochutnávkami.

Foto: Kaufland

Kreativitou proti banalizaci zásadních problémů

Starší článek

Kinofil Ondřej Cihlář láká v novém videomagazínu do kina

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

Baset s Noskem natočili spoty pro Aligatora

Režisér Pavel Nosek a kameraman Jan Baset Střítežský ze společnosti Punkfilm natočili reklamní spoty pro značku mobilních telefonů
11. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více