Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ipsos
Extra

Jaký byl rok 2020 pro Ipsos

Jakub Malý, Managing Director, Ipsos18. 1. 202118. 1. 2021

ADVERTORIAL Zvládli jsme největší počet projektů, aniž bychom se s klienty osobně potkali: ať už ve fázi tendru, nastavování, realizace, doručení výsledků nebo závěrečného workshopu. Dokázali jsme na dálku řídit a motivovat desítky našich týmů, s historicky nejnižší obměnou zaměstnanců.

Výrazně jsme také pokročili v digitalizaci naší práce, i když jsme si často mysleli, že to již více nejde. Nepatřím zrovna mezi expresivní osobnosti, nicméně důvěra klientů, spolupracovníků i zaměstnanců v tomto období pro mě byla a je skutečně až dojemná. V tomto nestandardním čase jsme se samozřejmě i poučili, například jak co nejrychleji doručovat naše výstupy při zachování velmi vysoké kvality, v roce 2020 se nám podařilo získat i akreditaci ISO 27001.

ČTĚTE TAKÉ
Doba disruptivních myšlenek

O Ipsosu je známé, že dokáže přinést zadavatelům odpovědi na jejich otázky v řádu hodin; nyní jsme úspěšně uvedli do praxe i možnost expertních konzultací s konkrétním výstupem v řádu desítek minut. Po celých devět měsíců jsme monitorovali na lokální i mezinárodní úrovni vývoj vnímání situace kolem covid‑19 a výsledky jsme dávali průběžně k dispozici klientům, médiím i veřejnosti. Stejně tak jsme se rozhodli pokračovat v bezplatných seminářích, kde vystoupilo s inspirativními příklady mnoho našich klientů. Opět se potvrdilo, že pro úspěšné postavení se krizi čelem jsou zásadní navázaná dlouhodobá partnerství a spolupráce; namátkou zmíním Univerzitu Karlovu, Asociaci společenské odpovědnosti, Českou manažerskou asociaci nebo Virtuplex (jakožto největší dostupnou „labo‑ratoř“ pro využití virtuální reality).

Z obchodního pohledu mě těší velmi optimistické výsledky nejen v České republice, ale v dalších zemích Ipsos CE Clusteru: na Slovensku, v Rakousku a Maďarsku. Navíc jsme v rámci Ipsos globální sítě uspěli s uvedením dalších tzv. Centre‑of‑Excellence, takže kromě Mystery Shoppingu a Automotive máme nyní nově také Digital Platforms a Machinery.

„Vakcinační“ rok 2021 vyhlížíme s ambicemi a optimismem. No a nezapomeňte, že výsledky našich výzkumů určitě mohou pomoci i vám.

Zavřít reklamu

Webinář: Co letos čeká obor public relations?

Starší článek

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně…
26. 4. 202227. 4. 2022
Extra

Do tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní?…
20. 7. 202115. 12. 2021
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní…
28. 6. 202128. 6. 2021
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů…
21. 6. 202121. 6. 2021
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.