Foto: epica-awards.com

Termín přihlášek do Epica Awards byl prodloužen

8. 10. 2019 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Účastníci se nyní mohou do soutěže přihlašovat do 21. října. Organizátoři tak přidali soutěžícím další dva týdny k tomu, aby zadali své práce do této globální kreativní soutěže.

Epica Awards oceňuje nejlepší práce v oblastech reklamy, designu PR a digitálu za uplynulý rok. Mezi 18. a 21. listopadem se v Amsterdamu sejde porota Epicy složená z editorů a předních novinářů, aby vybrala vítěze, včetně kandidátů na novou Velkou cenu PR a kategorii Genderové rovnosti.

Psali jsme
Epica Awards spouští Velkou cenu PR

Všechny přihlášené práce budou posouzeny hlavní porotou po boku online panelu asi 200 novinářů. Samotné slavnostní vyhlášení Epica Awards proběhne 21. listopadu v Royal Tropical Institute v Amsterdamu.

Nepřehlédněte
Tungate: Protože potřebujete novináře

Foto: epica-awards.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.