Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Arik Sokol
Akce

Griner: Potřebujeme mladé talenty

Redakce MAM25. 7. 20192. 10. 2019

Davida Grinera jsme potkali letos na festivalu Cannes Lions poté, co zdatně vedl jednu z debat na pódiu. Pozvánka na Forum Media do Prahy tohoto editora věhlasného oborového magazínu Adweek zaujala.

Podrobnosti návštěvy se pak už domlouvaly po e‑mailech. V jednom z nich jsme se Davida zeptali, jak se mu vlastně letošní Cannes líbilo. „Jsem vždycky ohromen neuvěřitelnou kreativitou mladých talentů. Letos to bylo v tomto směru bohatší než kdy předtím,“ pochvaluje si David. Ví, o čem mluví, protože v Adweeku se reklamní kreativitě věnuje už víc než 12 let. Dohlíží na tým, který informuje o významných kampaních, nových produktech a technologiích.

Podle Davida Grinera před budoucími reklamními talenty leží mnoho profesních výzev a existují i závažnější problémy než jen ty čistě marketingové a byznysové. Davidu Grinerovi leží na srdci změna klimatu či politický extremismus. Když by novinář věnující se reklamě upozorňoval na takové věci v českých luzích a hájích, působilo by to trochu neobvykle.

Proč se nad tím ale pozastavovat? Vždyť reklamní a marketingoví manažeři ovlivňují postoje lidí a mají tudíž velkou zodpovědnost. „Mladí profesionálové si tato témata berou mnohem osobněji než stávající reklamní matadoři, kteří už přemýšlejí o odchodu do důchodu. Byl jsem zklamán malou naléhavostí v globálním marketingovém průmyslu, pokud jde o řešení změny klimatu a dalších mimořádně závažných problémů,“ posteskl si David. Ovšem rozhovory, které v Cannes vedl s mladými talenty, v něm prý zanechaly naději, že reklamní průmysl stále ještě může učinit pozitivní změnu.

Psali jsme:
Hvězda Forum Media: David Rockland

Netušené otázky
Skutečná kreativita znamená hledání nových myšlenek, které jsou odpovědí na otázky, o nichž klienti ani netuší, že by si je měli položit. „Velké tvůrčí nápady se nenechají omezit limity určitého média nebo dostupné technologie. Ponoukají lidi k tomu, aby se zapojili, a to i při plném vědomí toho, že se jedná o marketing,“ vysvětluje David Griner.

Jedna z jeho nejoblíbenějších kreativních kampaní z poslední doby je „Ikea Real Life“, kterou vytvořila agentura Publicis Spain. Pomocí 3D technologie ztvárnila obývací pokoje ze slavných televizních pořadů, jako jsou The Simpsons, Přátelé a Stranger Things. Použila při tom jen výrobky prodávané v Ikea. Jednalo se o relativně malou kampaň spuštěnou ve Spojených arabských emirátech. Rozšířila se ale globálně, protože bylo zábavné ji sdílet a mluvit o ní. Pro Ikeu to byl obrovský hit, který velmi rychle zvýšil návštěvnost stránek s promovanými výrobky o polovinu.

Digitální změna
Po desetiletí zůstával reklamní byznys víceméně stejný. Obchodní týmy dostávaly dlouhodobé kontrakty, kreativci vytvářeli kampaně pro televizi, tisk nebo outdoor. Digitální éra však přinesla změnu. David Griner prozradí, které schopnosti a kompetence rozhodnou o tom, jak se v dalších třicet letech bude vyvíjet marketing i média.

Zavřít reklamu

Prima láká na pokračování Temného kraje a další podzimní program

Starší článek

Julie Sweet je generální ředitelkou Accenture

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Definitivní deadline Effie se blíží

Na zaslání přihlášek do letošního ročníku soutěže efektivní komunikace zbývá už jen pár dní.
15. 8. 202215. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

Na přihlášky do Effie zbývají dva týdny

Řádný termín pro zaslání projektů do soutěže efektivních komunikačních projektů je 12. srpna. Mimořádný termín vyjde dráž.
1. 8. 20221. 8. 2022
Akce

Epica Awards přijímá zlevněné přihlášky do konce srpna

V soutěži, kde kreativní projekty hodnotí novináři, přibyly kategorie metaverse, sportovní reklama a agenturní marketing. Přibylo i Grand Prix za inovace.
28. 7. 202228. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.