Foto: Notino

Notino si pro nákup médií ve 14 zemí vybralo Publicis Groupe

28. 3. 2023 08:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská jednička v prodeji parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybrala Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt se svým stávajícím partnerem, se kterým spolupracuje již od roku 2018.

Komunikační skupina Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech. Ve spolupráci se svými lokálními pobočkami bude Publicis z Prahy řídit kampaně ve 14 zemích, mimo jiné v Česku, Polsku, Itálii, Rumunsku, Maďarsku, Řecku, Bulharsku a Chorvatsku. Klientský servis bude na straně agentury zajišťovat stávající konzultantský tým pod vedením Martina Požárka.

„Je skvělé, že s Notinem můžeme navázat na naše dosavadní úspěšné partnerství a nadále pomáhat české firmě s růstem na evropských trzích. Věřím, že vysokou kvalitu našich kampaní udržíme i v následujících letech, a díky využití dat a automatizovaného reportingu budeme dále posouvat jejich efektivitu,“ říká Martin Požárek, Business Director, Publicis Groupe.

Notino se skupinou Publicis Groupe spolupracuje už od roku 2018. Během uplynulých let společně vybudovali systém byznysově orientovaných kampaní postavených na datech, které podporují obchodní růst napříč evropskými trhy. Nově navíc Publicis klientovi připravuje technické řešení pro sdílení detailních informací o probíhajících kampaních, které má dále zvýšit efektivitu jeho reklamních investic. Na míru vytvořený dashboard bude obsahovat aktuální data o kampaních v jednotlivých zemích včetně následného reportingu.

Jsme evropskou jedničkou v prodeji beauty produktů a momentálně máme televizní kampaně ve 14 zemích Evropy. Je pro nás důležité spolupracovat s partnerem, který rozumí našim potřebám a pomáhá nám se neustále posouvat dopředu a zlepšovat naše kampaně. Publicis má pokročilé datové metriky, díky kterým můžeme být efektivnější a lépe cílit na zákazníky ve sledovaných zemích. Spolupracujeme spolu již 5 let a vážíme si, že máme při sobě tento skvělý team lidí,“ uvedl Michal Žarnikov, Head of Marketing Specialists and Media, Notino.

„Po celých 5 let dosavadní spolupráce se snažíme společnosti Notino pomoct s rozvojem jejího byznysu napříč Evropou a jsme nesmírně rádi, že nám dali důvěru i pro další období. V uplynulých letech jsme v našem regionu udělali strategické investice, abychom neustále posouvali úroveň našich služeb v zemích střední a východní Evropy a pomohli tak našim klientům podpořit růst jejich podnikání ve fragmentovaném světě platforem. Náš tým v České republice byl vždy v čele tohoto procesu a vítězství v tomto tendru je oceněním jejich úsilí,“ dodává Tomáš Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.

Foto: Notino

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.