Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Mediální skupina Media Bohemia spustila vysílání Rádia Ukrajina 

UkrajinaRedakce MAM22. 3. 202222. 3. 2022

V úterý 22. března odstartovalo vysílání Rádia Ukrajina. Rádio vysílá v ukrajinštině pro ukrajinské uprchlíky v Čechách. Jeho on-air manažerkou je Natalia Churiková, novinářka s dlouholetou praxí z ukrajinské redakce RFE.

Slavnostního zahájení se zúčastnili kromě ukrajinského velvyslance Yevhena Perebyinise i čeští vládní představitelé – ministr školství, mládeže a tělovýchovy Petr Gazdík a ministr kultury Martin Baxa.

„Pro Ukrajince, kteří utíkají před ruskou agresí a ocitli se v České republice, je nesmírně důležité neztratit kontakt se svou zemí a nadále dostávat informace ve svém rodném jazyce. Věřím, že Rádio Ukrajina se stane nití, která naše krajany nejen udrží v kontaktu s vlastí, ale také je spojí a dodá důvěru, že společně překonáme toto těžké období a vrátíme se domů k obnově našeho státu,“ říká ukrajinský velvyslance Yevhen Perebyinis.

„Velmi si vážím práce všech svých kolegů, kteří dokázali v týmu cca 15 lidí postavit plnohodnotné rádio za neuvěřitelné tři týdny. Je to v českém prostředí neskutečný počin a stojí za ním plné nasazení lidí, které bylo motivováno několika osobními příběhy,“ uvedl spolumajitel mediální skupiny Media Bohemia, Daniel Sedláček.

Rádio Ukrajina je plnohodnotná stanice, která vytváří vlastní autorský obsah. Bude vysílat v ukrajinštině a posluchači tu naleznou aktuální zprávy z Ukrajiny v celém kontextu, praktické informace podstatné pro pobyt na území ČR, tak aby se ukrajinští uprchlíci mohli rychleji začlenit do zdejšího každodenního života. Po hudební stránce bude rádio vycházet z playlistu Hitrádií, pouze české a slovenské songy budou nahrazeny ukrajinskou hudbou. Ve vysílání nebudou chybět ani pohádky v ukrajinštině, poradny s experty z různých oborů (sociální, psychologické, finanční a daňové, pracovně-právní), duchovní promluvy i krátké verše. Celkový charakter rádia i veškerý obsah je tak důsledně připravován s ohledem na současné potřeby i aktuální psychické nastavení ukrajinských uprchlíků. Tvůrcům Rádia Ukrajina pomáhají i odborníci z organizace Člověk v tísni nebo další lidé z ukrajinské komunity.

„V tuto chvíli náš tým tvoří deset ukrajinských moderátorů, z nichž někteří ještě před třemi týdny žili na Ukrajině. Když znáte jejich osobní příběhy a pak vidíte jejich profesionální vystupování v rádiu, tak byste neuvěřili, čím vším si prošli nebo prochází. Věřím, že Rádio Ukrajina bude nejen pro ně velkou oporou,“ vysvětluje nová on-air manažerka Rádia Ukrajina, Natalia Churiková.

Rádio Ukrajina bude vysílat zpočátku na webu www.radioukrajina.cz a v aplikaci Radia.cz (Lze stáhnout zdarma v App Store nebo Google Play). V řešení jsou i další možnosti šíření vysílání prostřednictvím podcastů apod. Ukrajinská redakce se bude též starat o web a sociální sítě Rádia Ukrajina, které by měly nabídnout důležité informace i prostřednictvím těchto platforem.

Zavřít reklamu

Sušenky Opavia v novém spotu spojují rodiny po generace

Starší článek

Mimozemšťanovi půjčuje mBank v kampani s kreativou od Loosers

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.