Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

FM rádia navždy?

Jan Potůček, Taktiq Communications13. 9. 202113. 9. 2021

Překvapivá „strategie“ přechodu na zemské digitální rozhlasové vysílání vlastně s žádným přechodem nepočítá. Budou digitální rádia živořit? Zeptáme se už ve středu 22. září 2021 na 16. ročníku odborné konference Digimedia 2021.

Ministerstvo kultury zavrhlo postupný přechod na zemské digitální rozhlasové vysílání a vypínán analogového FM pásma, jako tomu bylo u televizního vysílání. A to i přesto, že současné analogově vysílající rozhlasové stanice mají licence, které jim přímo ukládají nejpozději v roce 2025 přejít na digitální vysílání. Co se tedy bude dít s rozhlasovým trhem, jak se změní licence současným rádiím a přežije digitální rozhlas DAB+ vedle silného analogového vysílání v FM pásmu?

16. ročník odborné konference Digimedia 2021 se uskuteční ve středu 22. září 2021 v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách.

To vše a další zajímavá témata proberou zástupci provozovatelů vysílání, regulačních orgánů i operátorů vysílacích sítí na 16. ročníku odborné konference Digimedia 2021, který se uskuteční ve středu 22. září 2021 v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách. Technický ředitel Českého rozhlasu Karel Zýka promluví o rozvoji digitálního vysílání veřejnoprávního rozhlasu ve světle blížícího se vypínání stanic ČRo na středních vlnách a zhodnotí vývoj prodeje digitálních rozhlasových přijímačů v České republice. Ředitel regulace a strategie Českých Radiokomunikací Marcel Procházka pohovoří o zkušenostech s výstavbou celoplošné sítě DAB+ i provozem menšího multiplexu pro komerční rádia.

Letité zkušenosti se zaváděním DAB+ a jeho propagací přiblíží výkonný ředitel společnosti RTIcz Roman Kropáček a majitel společnosti Teleko digital Tomáš Řapek. Pohled komerčních rádií na proces zavádění zemského digitálního rozhlasového vysílání zprostředkuje ředitel vnějších vztahů společnosti Digital Broadcasting Martin Roztočil. Jak to dopadne se současnými „analogovými“ licenci rádií, které patrně budou znovu prodlouženy, nastíní člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a pracovní skupiny ministerstva kultury pro digitální rozhlas Milan Bouška. A pohled do budoucna, tentokrát z hlediska přípravy a přidělování celoplošných sítí pro digitální rozhlas, nabídce ředitel odboru správy kmitočtového spektra Českého telekomunikačního úřadu Jiří Duchač.

Konference Digimedia 2021 se bude věnovat i dalším tématům. Zhodnotí nedávno dokončený přechod na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2 a dotkne se otázky případného uvolňování kmitočtového pásma 600 MHz, které by vedlo k dalšímu přelaďování vysílacích frekvencí. A zaměří se také na využití uvolněného pásma 700 MHz pro mobilní sítě 5G, streamovací služby, placenou televizi a měnící se zájem diváků o lienární a nelineární audiovizuální služby.

Akci, na níž se sejdou všichni významní zástupci provozovatelů televizního a rozhlasového vysílání i operátoři sítí, pořádá Asociace českých reklamních a agentur, zaštítil ji vicepremiér, ministr pro průmysl a obchod a dopravu Karel Havlíček a ministr kultury Lubomír Zaorálek, dále Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Český telekomunikační úřad, Česká televize a Český rozhlas. Hlavními partnery konference jsou České Radiokomunikace a Digital Broadcasting. Podrobnosti o programu konference a registrační formulář pro účastníky naleznete na webu.

Zavřít reklamu

KOMENTÁŘ: Interaktivní versus personalizované video

Starší článek

Do světa e-sportu stále více pronikají ženy. Roste také počet diváků i zájem značek

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.