Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lurity
Média

Lurity letos výrazně posílí svou digitální OOH síť v Česku

Pavel Hejkrlík19. 7. 202119. 7. 2021

Slovenská společnost Lurity, která provozuje digitální OOH plochy, plánuje výrazné posílení svých aktivit na českém trhu.

Společnost Lurity je lídrem v oboru na slovenském trhu, kde aktuálně provozuje přes 800 obrazovek v 551 lokalitách, jako jsou například obchodní centra, zdravotní zařízení, sportovní a relaxační centra nebo také na LED boardy. Nyní společnost aktivně rozšiřuje své plochy i v Česku. Aktuálně zde má 63 ploch ve 12 městech. V dalším rozvoji se zaměří zejména na nákupní a zdravotní centra.

„Na Slovensku máme dnes rozsáhlou síť, kterou si inzerenti velmi pochvalují. V Česku jsme začali teprve nedávno, nicméně víme, že tato země je v oboru reklamy progresivní. Proto chceme nabídnout lokálním společnostem možnost využívat nové reklamní mediatypy pro jejich kampaně,” říká Tomáš Tiefenbach, ředitel Lurity.

Lurity navrhlo svou reklamní síť a nákupní software, aby je mohli využívat jak menší podnikatelé, tak korporace nebo jejich mediální agentury. Provozovatelé menších podniků mohou s DOOH reklamou například cílit na potenciální zákazníky v jejich okolí. Větší společnosti mohou naopak DOOH zařadit do svého mediamixu v rámci jejich kampaní.

„Díky naší samoobslužné aplikaci zvládne inzerci téměř každý, klidně i juniorní člověk v marketingovém oddělení. Ovládání není nikterak složité, stačí projít sedmi jednoduchými kroky. Poté je ještě reklama schválena námi, což trvá zpravidla 10 minut,” vysvětluje Tomáš Tiefenbach.

Na digitálních panelech od Lurity mohou inzerenti využít jak statickou reklamu v podobě obrázků, tak i dynamickou, tedy videoreklamu. Základním a nejvíce doporučovaným formátem je video o délce 10 vteřin. Videa můžou být ale i delší. „Z našich dat víme, že 10vteřinový video formát je nejefektivnější. Lidé, kteří reklamu ve veřejném prostoru sledují, jsou často v pohybu, proto je dobré sdělení předat co nejrychleji. Naopak dynamický formát zaujme lidi více než statický obrázek,” doplňuje ředitel Lurity.

Multimediální panely generují velký zájem lidí. Podle studie OAAA Nielsen (srpen 2020) vyplývá, že 52 procent kolemjdoucích zaregistruje DOOH formát, přičemž 57 procent z nich nákupní místo navštíví. Nákup poté reálně uskuteční 93 % těchto návštěvníků. Výsledky kampaní mohou inzerenti sledovat přes aplikaci Lurity během jejich průběhu.

Zavřít reklamu

Space Jam: Nový začátek je marketingovou událostí roku

Starší článek

Česká televize odvysílá 300 hodin přenosů z Tokia

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.