Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

12. 4. 2021 16:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.

Asociace českých reklamních agentur (AČRA MK), která pořádá už šestnáctý ročník odborné konference Digimedia 2021, rozhodla kvůli nepříznivé epidemické situaci a prodlevě v očkování o posunu termínu akce. Konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci se přesouvá z původního data 10. června 2021 na 22. září 2021. Místo konání, Kongresový sál České televize v Praze na Kavčích horách, se nemění.

„Pevně věříme, že budeme moci uspořádat klasickou konferenci s osobní účastí prezentujících i hostů. Pokud by to ale situace nedovolovala, jsme připraveni na alternativu v podobě online konference,“ říká prezident AČRA-MK Pavel Brabec.

Digimedia 2021 se zaměří na zhodnocení procesu uvolňování kmitočtů v pásmu 700 MHz a přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2, otázce zachování a rozsahu terestrického televizního vysílání v České republice po roce 2030, legislativním změnám potřebným pro přechod na pozemní digitální rozhlasové vysílání DAB+, rozvoji mobilních služeb prostřednictvím sítí nové generace 5G a na další témata.

Účast na konferenci Digimedia 2021 přislíbili zástupci všech relevantních hráčů na trhu vysílacích služeb a telekomunikací, například Českých Radiokomunikací, společnosti Digital Broadcasting, Českého rozhlasu a dalších. Záštitu nad akcí převzala ministerstva průmyslu a obchodu a kultury, generálním partnerem je tradičně Česká televize.

Foto: AČRA MK

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.