Foto: FleishmanHillard

Asociaci public relations povede nově Radek Maršík

2. 2. 2023 22:02

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

APRA na čtvrtečním generálním shromáždění zvolila novou výkonnou a revizní radu i etickou a smírčí komisi.

Asociace public relations (APRA) si na svém generálním shromáždění zvolila ve čtvrtek 2. února novou výkonnou a revizní radu, převolena byla také etická a smírčí komise. Sedmičlenné výkonné radě bude příští dva roky předsedat Radek Maršík z agentury FleishmanHillard. Ve vedení asociace střídá Patrika Schobera (Pram Consulting), který výkonné radě předsedal dvě funkční období.

Ve výkonné radě dál pokračují Petr Lesenský (Lesensky.cz) a Rostislav Starý (Konektor), nově je doplňují Anna Balíčková (Grayling Czech Republic), Jan Klíma (AC&C Public Relations), Michal Růžička (Stance Communications) a Ondřej Tesař (Epic PR).

„APRA vstupuje do letošního roku v historicky nejsilnější sestavě s téměř 40 členy z řad agentur i firem. Nová výkonná rada bude dále rozvíjet klíčové projekty, jako je Lemur, PRCA nebo PR Summit,“ říká nově zvolený předseda výkonné rady Maršík a dodává: „V posledních dvou letech jsme se výrazněji zapojovali do veřejných diskuzí a témat, které formují naše odvětví, a v tom budeme také pokračovat. Dále chceme posílit naše vzdělávací projekty, nově chystáme onlinový kurz pro nové PR profesionály, a jako sektor potřebujeme zůstat atraktivní nejen pro mladé talenty, což je také jedním z našich cílů.“

Čtěte také
APRA: Babišova kampaň porušovala veškeré etické zásady komunikace

Maršík začínal v médiích, v roce 1997 v Česku rozjížděl magazín Business World, který pak čtyři roky vedl jako šéfredaktor. Mezi lety 2001 a 2004 rozvíjel tuzemskou pobočku britské PR agentury Herald Communications, otevřel i její polskou pobočku a připravil vstup agentury do Maďarska. Od dubna 2004 působí v agentuře FleishmanHillard, je jejím generálním ředitelem, seniorním viceprezidentem a v agentuře vlastní většinový podíl. Zabývá se reputačním managementem, public affairs, krizovou komunikací a mediálními tréninky. Už také přes osm let působí v APRA, kde byl dosud členem výkonné rady.

Už bývalý předseda Patrik Schober připomněl, že se výkonné radě podařilo asociaci finančně stabilizovat a APRA podle něj do další etapy vstupuje velmi silná. „Spustili jsme Prague Communication Academy pro seniorní PR manažery, zajistili udržitelný vývoj nejprestižnější PR soutěže na našem trhu Lemur, spojením konference PR Summit s Forum Media vytvořili jedinečnou událost, která je oslavou kreativního průmyslu v ČR,“ zmínil Schober ještě další milníky.

Etickou a smírčí komisi asociace obsazují Vladimír Bystrov (Bison & Rose), Dita Stejskalová (Ogilvy PR), Pavel Novák (AMI Communications), Marek Pražák (Svengali) a Pavlína Rieslová (Ewing PR). Složení revizní rady zůstává na další dva roky neměnné, členy jsou i nadále Jaroslav Duroň (PR.Konektor), Martin Frýdl (AC&C Public Relations) a Jan Kučmáš (AMI Communications).

APRA má rovněž od letošního roku nového výkonného ředitele, kterým se stal Marek Hlavica, někdejší ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA).

Psali jsme
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Foto: FleishmanHillard

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.