Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Filmová nadace
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Aleš Hudský5. 7. 20225. 7. 2022

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.

V hlavní kategorii scenáristické soutěže Filmové nadace za rok 2022 si během filmového festivalu v Karlových Varech odnesli ocenění Petr Kazda, Tomáš Weinreb, Pavel Gotthard a Viktor Polesný. V kategorii Hvězda zítřka pro autory do věku 33 let cenu získal David Semler. Autoři nejlepších scénářů vybraných výborem nadace z obou kategorií obdrželi dohromady 730 tisíc korun. Za 17 let trvání nadace podpořila už 117 scenáristů částkou blížící se 12,5 milionu korun. Slavnostní předání šeků za účasti partnerů nadace, kterými jsou Barrandov Studio, energetická firma Innogy a Česká televize, se uskutečnilo v průběhu 56. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary ve festivalovém sídle hlavního mediálního partnera České televize.

Dosud mělo premiéru 16 filmů, které vznikly na základě nadací oceněných scénářů. Zatím posledním bylo drama Kryštof, jež se na plátna kin dostalo loni v říjnu.

„Letos počítáme s uvedením dvou snímků, jejichž scénáře nadace dříve ohodnotila. Diváci se mohou v říjnu těšit na drama Běžná selhání a na historickou životopisnou fresku Il Boemo. V příštím roce by se měl ve filmové podobě představit nadací oceněný scénář Alberta Hospodářského nazvaný Brutální vedro,“ sdělila Helena Uldrichová, členka správní rady Filmové nadace a vedoucí Filmového centra České televize.

Zavřít reklamu

Ageismus: tahle práce není pro starý

Starší článek

Anatomie efektivity podle WARC

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.