Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Co dnes frčí? Petfluencering!

Vítězslav Klement, GroupM Digital Services19. 7. 202220. 7. 2022

Koťátka byla vděčným motivem televizních přestávek let minulých, dnes zvířata okupují prostor sociálních médií, a dost úspěšně.

Pokud jste zaspali dobu jako foodblogeři nebo z objektivních důvodů nemůžete být mamablogerkou, vaše influencerská kariéra a s ní spojené příjmy stále nejsou ztracené. Stačí se totiž porozhlédnout po vašem obydlí a „zmonetizovat“ vašeho domácího mazlíčka!

Nebyli byste první a určitě ani poslední. Petfluencering, tedy influencerská spolupráce se zvířátky, tu s námi už nějakou tu dobu je, a ti nejlepší globální i čeští petfluenceři dosahují výsledků, jakou jim většina lidských influencerů může jen závidět.

Také petfluencering plně potvrzuje Brumíkův teorém. Tedy skutečnost, že pokud jako brand hledáte vhodného influencera, není ve výsledku až tak důležité, jestli je spolupracujícím influencerem zpěvák, sportovec nebo herečka. Jestli se jmenuje Bonifác nebo Františka. Anebo Rex. Primárně vás u influencera jako prostředníka/zesilovače vašeho brandového sdělení zajímá komunita jeho sledujících a to, jak je pro vás, váš brand a vaše produkty afinitní.

Zvířátka na sociálních sítích sledují — logicky — milovníci zvířátek. A také jejich majitelé, kteří neváhají svým domácím mazlíčkům dopřát větší luxus než sami sobě. Jen za svého psa, kterých jsou v Česku údajně dva miliony, utratí dle dostupných informací česká rodina průměrně 16 tisíc korun ročně. To je docela slušná a relativně movitá cílovka. Pokud jste tedy brand nebo firma, která vyrábí zvířecí krmiva, hračky, doplňky, domečky, pelíšky a různé další věci, zpropagovat svou nabídku přes petfluencery pak rozhodně dává smysl.

Top globální a čeští petfluenceři

Oficiální žebříček petfluencerů neexistuje, z dostupných zdrojů je ale patrné, že tím světově nejpopulárnějším je trpasličí špic Jiffpom. Na Instagramu ho dnes sleduje bezmála deset milionů uživatelů. Spolupracoval s TikTokem, propagoval hry FarmVille3 nebo FarCry, potravinovou značku Target a také oděvní brand Banana Republic. Jiffpom si za influencerský příspěvek bere až jeden milion korun.

Zahanbit se ovšem nenechají ani kočičí rivalové. Na Instagramu najdete pod přezdívkou Nala Cat kočku, kterou na této platformě sleduje přes 4,5 milionu lidí. Vedle vlastní značky Nala přijímá také spolupráci s jinými brandy, propagovala zvířecí produkty Paw CBD nebo dokonce technologickou značku Aura Projects.

No a do třetice zmiňme buldočka jménem Doug The Pug. Toho na Instagramu sledují téměř čtyři miliony uživatelů a za spolupráci si bere kolem půl milionu korun za příspěvek. Na jeho profilu najdete propagaci snídaňových lupínků, sektu a pochopitelně také vlastních produktů.

Česká čísla jsou samozřejmě trošku jinde, i tak jsou to ale údaje zajímavé. Na základě mého průzkumu a konzultací prohlašuji za nejvlivnějšího českého petfluencera psa Vodopáda, který se dnes pyšní na Instagramu 130 tisíci odběrateli.

Zdroj: GroupM

Celý článek o petfluencerech si můžete přečíst v atkuálním vydáním MAM 29/2022.

Zavřít reklamu

Růst e-commerce se téměř zastavil, nejvíce na něj doplácí velcí hráči

Starší článek

Deloitte v kampani od DFMG nabízí absolventům práci, jakou chtějí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.