Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PR klub
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Tisková zpráva29. 6. 202229. 6. 2022

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů. Počet členů se blíží 300.

Pozici předsedy Výkonného výboru PR klubu obhájil na pravidelném shromáždění Pavel Vlček, který organizace vede již od roku 2018. Místopředsedkyní byla již podruhé zvolena Patricie Šedivá, ředitelka komunikace skupiny Pale Fire Capital. Ve svých mandátech nadále pokračují Jana Pečenková, generální manažerka agentury Grayling, Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí cestovní kanceláře Čedok, a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ.

Zásadní změnu, kterou PR Klub přináší, je zavedení institucionálního členství. Tím se otevírají dveře dalším zájemcům o aktivní zapojení se do organizace profesionálů v komunikaci a public relations z řad právnických osob. Mezi svými členy tak PR Klub nově přivítá sdružení, firmy, organizace státní a veřejné správy, neziskové a další spolky, společnosti či agentury poskytující služby v tomto oboru.

„PR Klub je přirozenou platformou pro setkávání a vzájemnou inspiraci profesionálů z řad in-house ředitelů, manažerů či specialistů komunikace a vnějších vztahů a také kolegů z PR agentur a poradců v oblasti komunikace. A právě ještě intenzivnější vzájemné propojování a inspirace všech součástí naší komunity má za cíl otevření PR Klubu zájemcům z řad právnických osob, kteří po této možnosti dlouhodobě volali, avšak stanovy naší organizace bohužel jejich zapojení dosud neumožňovaly,“ vysvětlil Pavel Vlček.

Psali jsme
Dvacátý ročník Zlatého středníku zná finalisty

Znovuzvolená místopředsedkyně Patricie Šedivá dodala, že Podle zprávy Revizní rady se PR Klubu daří nejlépe za poslední roky, členská základna kontinuálně roste a stoupá i počet oborových akcí, které PR Klub pořádá. „Souvisí to i s tím, že se snažíme odborně, systematicky a konzistentně rozvíjet obor public relations ve všech jeho částech a úzce spolupracujeme s členskou základnou a dalšími odborníky, od nichž přicházejí velmi cenné podněty,“ uvedla Šedivá.

Vedení PR Klubu představilo také takzvané rozšířené členství, které za zvýhodněných podmínek umožňuje účast na všech vzdělávacích akcích zdarma a zpřístupňuje jejich kompletní videozáznamy. „V rámci nových členských benefitů je kladen ještě větší důraz na komunitní podporu. Pomoci se tak dostane členům – rodičům na mateřské a rodičovské dovolené, kteří mohou čerpat až roční členství zcela zdarma, nebo členům v nepříznivé situaci,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu. Další novinkou je v neposlední řadě zavedení diskuzních klubů, které nabídnou nejen oborová témata s cílem věnovat se zajímavým fenoménům do hloubky.

Čtěte také
PR Klub spouští novou platformu pro public affairs

Během shromáždění členové ocenili nárůst členské základny, která v současnosti čítá 295 členů, a bezprecedentní zájem o oborová ocenění. Komunikační soutěž Zlatý středník letos zaznamenala rekordní počet přihlášek, a to v celkovém počtu 571.

Zavřít reklamu

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Starší článek

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.