Foto: OMV

OMV spustila nový věrnostní systém

27. 6. 2022 07:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česko je první zemí, kde se objevuje klub s aplikací OMV MyStation. Budou v ní i personalizované nabídky podle využívaných služeb.

Sít čerpacích stanic OMV spustila pro české zákazníky nový věrnostní klub založený na vlastní mobilní aplikaci OMV MyStation. Česká republika je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena, další evropské země budou následovat. V nejbližší době do aplikace přibydou také personalizované nabídky na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji. OMV MyStation nabízí též služby elektronické peněženky, do níž si uživatelé mohou uložit všechny věrnostní karty, které využívají.

Čtěte také
POLEMIKA: Loajalita neexistuje. Zákazníci jsou oportunisté.

„Náš nový věrnostní klub jsme navrhli tak, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. Moderní mobilní platforma nám umožňuje reagovat na aktuální možnosti, připravovat sezónní akce, zajímavé nabídky ve spolupráci s dalšími partnery, a dokonce atraktivní odměny na míru každému zákazníkovi. Každý měsíc se v rámci klubu budeme zaměřovat na podporu konkrétního segmentu nabídky,“ uvedl Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

O možnosti zapojit se do klubu informují vizuály na všech čerpacích stanicích, obsluha a také probíhající reklamní kampaň.

Do věrnostního klubu OMV MyStation se může zapojit každý zákazník, který používá chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Za registraci do aplikace nyní automaticky získá kupón na 50procentní slevu na mycí program TopWash a prvních 100 bodů, které může ihned využít. Odměny nabízí OMV i za doporučení, které lze zaslat ve zprávě s uvítacím kódem generovaným přímo v aplikaci.

V rámci věrnostního klubu budou zákazníci sbírat body za čerpání každého litru paliva, nákupy či využití myčky na čerpacích stanicích OMV v ČR. Možnosti využití bodů mohou zákazníci sledovat v ročním a měsíčním katalogu přímo ve své aplikaci, stejně jako všechny aktuálně využitelné odměny, které zobrazuje přímo hlavní strana aplikace MyStation. Na cestách je možné také využít navíc navigaci na nejbližší čerpací stanici OMV.

„Českým řidičům nabízíme dlouhodobé stabilní odměny a již nyní připravujeme atraktivní krátkodobé promoakce. Věrnostní klub vnímáme také jako vhodný nástroj k představení benefitů výjimečných prémiových paliv MaxxMotion,“ dodal Michal Janda.

Foto: OMV

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.