Foto: Korunní

Korunní má nový design od Heels Make Deals

2. 5. 2022 15:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Studio vytvořilo vizuální styl značky minerální vody ze skupiny Kofola, který sjednotil celou její produktovou řadu.

Značka Karlovarské Korunní, která od roku 2020 spadá pod skupinu Kofola ČeskoSlovensko, se po sedmi letech rozhodla pro redesign vizuální komunikace a vytvoření modernějšího vzhledu. Ve spolupráci se studiem Heels Make Deals tím též řeší problém nekonzistentní vizuální identity napříč portfoliem, které nový design sjednocuje.

Podle Heels Make Deals jednou z výzev rebrandingu Korunní byly nové uzávěry lahví, které v minulosti svým charakteristickým tvarem korunky představovaly důležitý prvek balení. S ohledem na životní prostředí tyto uzávěry z balení v nové vlně produkce vymizely, tradiční koruna však k brandu neodmyslitelně patří. Studio tento symbol staví do dominantní role designového konceptu a reflektuje tak postavení značky na trhu.

Nový design má za cíl reflektovat propojení života ve městě a pití vody. Korunní chce lidem oživit jejich každodenní rutinu a vytvořit z ní zážitek. Korunní je znázorněna jako pramen, který prostupuje každým elementem rušného města. Myšlenka konceptu protéká skrz celou vizuální identitu, která je propojena napříč produktovými etiketami a tím také zajišťuje vizuální konzistentnost celé značky.

Prvek mapy města pracuje s elementy „interest points“, které v konceptu zároveň znázorňují míru perlivosti. Logiku design aplikuje i v příchuťových variantách. „V rámci zacílení na rušný městský život bylo žádoucí usnadnit zákazníkovi rozhodovací proces. Moderní, čistý design odráží image ‚smart-choice‘ produktu, který bude zákazníka doprovázet při běžných aktivitách,“ uvedla art-direktorka Kateřina Horká.

Brandingové studio Heels Make Deals Sabiny Samuel a Kateřiny Horké už se skupinou spolupracovalo na rebrandingové a aktivační kampani pro samotný brand Kofola, na rebrandingu pro Vineu červenou a bílou, či na reklamní kampani pro Vinea Frizzante.

„Díky profesionalitě a nasazení týmu Heels Make Deals, jejich kreativitě a energii jsme dosáhli výsledku, který dopadl nad očekávání. Korunní je žena, a právě ženy z Heels Make Deals ji dodaly patřičné sebevědomí,” zhodnotila spolupráci brand manažerka Korunní Martina Valešová.

Foto: Korunní

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.