Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unsplash.com
Marketing

Co obětují Češi pro planetu?

InfografikaRadana Čechová21. 4. 202222. 4. 2022

Recyklovat a šetřit energiemi nám jde na výbornou, konzumaci masa ale zatím neopustíme, zjistila v aktuálním průzkumu agentura Ipsos.

Nejvíce znepokojujícím tématem pro Čechy je růst inflace, mezi top tři největší problémy ji zařadilo 50 procent Čechů, což je výrazný nárůst oproti roku 2020. Naopak obavy z covidu klesly. Další témata, která znepokojují necelou třetinu Čechů, jsou chudoba a sociální nerovnost. Poškozování životního prostředí (14 %) a klimatickou změnu (13 %) řadí mezi top tři největší problémy zejména mladá generace.

Co se týká jednotlivých odvětí, největší míru zodpovědnosti za snížení uhlíkové stupy Češi přisuzují energentickým a leteckým společnostem – že mají velkou míru zodpovědnosti si myslí polovina z nich. Následují výrobci automobilů, poskytovatelé veřejné dopravy a spolenčosti poskytující technologie a vyrábějící elektorniku.

Pokud Češi již nyní dělají něco, jak nejlépe mohou, pak je to recyklace. Pro většinu je samozřejmostí i šetření energií či vodou. Naopak málo Čechů chce dělat změny v konzumaci mléčných výrobků nebo nahrazovat některé potraviny alternativami.

Pozn.: * = již nyní dělám, jak nejlépe můžu; ** = sloučení odpovědí „zcela jistě
budu dělat“ + „velmi pravděpodobně“ + „spíše pravděpodobně“

Kompletní infografiku a více dat najdete v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2022.
Data poskytla agentura Ipsos, data o udržitelnosti a vnímání klimatických změn jsou z Reportu Den Země (Zdroj: Ipsos, březen 2022), údaje o vývoji ve stravování pocházejí z rozsáhlé studie „Trendy ve stravování“ (Zdroj: Ipsos, březen 2022). Součástí infografiky v tištěném vydání je také znalost značek rostlinných alternativ, kterou Ipsos exkluzivně zařadil do dotazování pro týdeník Marketing & Media (březen 2022).

Zavřít reklamu

Globální streamovací žně skončily. Co na to Češi?

Starší článek

V březnu si nejvíce polepšily OOH a rozhlas

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.