Foto: Publicis Groupe

Skupina Publicis Groupe ukončila byznys s Ruskem

16. 3. 2022 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Globální komunikační síť kvůli invazi na Ukrajinu zastavila investice v Rusku, tamní agentury předala lokálnímu vedení.

Publicis Groupe oznámila ukončení činnosti a investic v Rusku kvůli invazi Putinových vojsk na Ukrajině. Své ruské aktivity převedla na místní management, kontrolu nad tamním byznysem převzal Sergey Koptev, zakládající předseda představenstva Publicisu v Rusku. Je smluvně zavázán zajistit budoucnost ruským zaměstnancům.

„Na odchodu z Ruska jsme pracovali od začátku invaze, protože silně odsuzujeme jednostrannou agresi vůči Ukrajině. Byli jsme rozhodnuti na situaci reagovat kroky, které budou jasně odpovídat její závažnosti. Záleželo nám ale na tom, abychom přišli s řešením, které neopomine našich 1200 zaměstnanců v Rusku, protože i oni jsou naši lidé,“ uvedl CEO a předseda představenstva Publicis Groupe Arthur Sadoun a dodal: „Tím, že předáváme kontrolu Sergeyovi, zajistíme budoucnost našim kolegům a zároveň okamžitě zastavíme naše fungování, zapojení a investice na ruském trhu.“

Jak se násilí a humanitární krize na Ukrajině stupňuje, zůstává pro Publicis Groupe prioritou zajištění bezpečí pro zaměstnance a jejich rodiny, včetně přemístění a finanční podpory, kterou v náročném období potřebují. „Jsme v každodenním kontaktu s každým z našich 350 zaměstnanců na Ukrajině a snažíme se pro jejich bezpečí dělat vše co můžeme,“ řekl Sadoun s tím, že může jít o bezpečnostní výstražné systémy, podporu psychologickou a pro duševní zdraví, pomoc s vízy a garantované mzdy pro každého po celý rok. „Budeme dál stát po jejich boku, nabízet vyčerpávající řešení a okamžitou pomoc,“ uzavřel Sadoun.

Psali jsme
WPP v Rusku končí

Foto: Publicis Groupe

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.