Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Odstartoval výzkum komunikačních trendů

Redakce MAM15. 2. 202215. 2. 2022

I čeští profesionálové se mohou zapojit do projektu European Communication Monitor. Výsledky budou k dispozici ke strategickému plánování v praxi i akademikům

Výzkum European Communication Monitor probíhá online do 12. března. Jeho výsledky budou k dispozici ke strategickému plánování v praxi i akademikům k vědecké práci. Cílem je zapojit maximum lidí pracujících v oblasti komunikace z firem, agentur, veřejného i neziskového sektoru tak, aby výsledky umožnily tuzemským i mezinárodním zájemcům získat relevantní informace o nejen českém trhu.

Letošní ročník výzkumu se zabývá diskutovanými tématy, jako jsou komunikační výzvy spojené s otázkami diverzity, empatické vedení komunikačních týmů, komunikační technologie a digitální transformace nejen v souvislosti s pandemií covid-19. Výsledky poskytnou mezinárodní srovnání a upozorní na společné rysy i odlišnosti napříč Evropou.

Výzkum organizuje tým vědců pod vedením Ansgara Zerfasse z Univezity v Lipsku. Za dobu jeho existence se do něj zapojilo již na 20 tisíc respondentů z více než 40 zemí. V České republice průběh zaštiťuje Denisa Hejlová, vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Univerzity Karlovy.

Zavřít reklamu

PPF kupuje chorvatskou televizi RTL

Starší článek

Vinařský fond si vybral agentury Outbreak, CRS a Remmark

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.