Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: T-Mobile
Marketing

Nejzábavnější reklamu na YouTube má T-Mobile

Redakce MAM24. 1. 202224. 1. 2022

V nejnovějším žebříčku YouTube Ads Leaderboard zaujala chytlavá hudba, animovaní hrdinové, vtip a dlouhodobá práce s komunitou. Překvapením roku je kampaň Agresivita zabíjí od ČAP.

Žebříček YouTube Ads Leaderboard se každoročně zaměřuje na nejúspěšnější reklamy, které si diváci pouštějí znovu, komentují je nebo si je vzájemně přeposílají. Dlouhodobě se v soutěži daří zejména společnosti T-Mobile, která znovu úspěšně vsadila na tandem kreativní agentury Saatchi & Saatchi a mediální agentury Mediacom. Letošní vítězný spot Pořád online se odehrává v časové smyčce za hudebního doprovodu beatboxera Endrua.

2021 CZ YouTube Ads Leaderboard

PořadíZnačkaVideoKreativní agenturaMediální agentura
1.T-MobilePořád online – Pořád a pořád a pořádSaatchi & SaatchiMediacom
2.Česká asociace pojišťovenTvař se, že ti každej dluží!Beef BrothersMcCann
3.McDonald’sTisíc věcí, co tě teď v Mekáči napadnou, když je tu VeggieBubbleBubble
4.MixitMixit KOKO-leda ptáka Mixiťáka | Celý songInhouseInhouse
5.DedolesVeselá letní kolekceSomebody & SomebodyInhouse
6.FactcoolJá mám prostě styl | Factcool | Čivava Fashion InfluencerSomebody & SomebodyInhouse
7.MaybellineZískej pevnou ruku u malování linek – Make-up in the City S09 E02BubbleMets Czech
8.Škoda Česká republikaNová omlazená Škoda KodiaqSocialsharksPHD
9.RixoJediný opravdový online srovnávač životního pojištěníWerk CampInstinct Agency
10.KofolaLáska má 1000 jmenWomanKnowlimits

O druhé místo a překvapení roku se postarala Česká asociace pojišťoven, která loni představila hned několik obsahových seriálů. Hlavní tváří kampaně Agresivita zabíjí, která má předcházet nebezpečnému chování za volantem, se stal stand-up komik Tigran. Do žebříčku Ads Leaderboard to dotáhl spot Tvař se, že ti každej dluží!, jehož produkci dostala na starost agentura Beef Brothers.  „Cílem kampaně bylo měnit chování lidí za volantem. Nechtěli jsme je přitom poučovat, ale spíš v nich vyvolat nějakou silnou emoci. Pokud je to přimělo k interakci se spoty, pak se to zřejmě povedlo,“ říká Ondřej Drábek, CEO agentury Beef Brothers.

Populární mezi diváky jsou také reklamní seriály, které cílí přesně na YouTube publikum.  Dlouhodobě s touto cílovou skupinou úspěšně pracuje například značka McDonald’s. Její spot Tisíc věcí, co tě teď v Mekáči napadnou, když je tu Veggie se umístil na třetí příčce žebříčku.

Pravidelné úspěchy sklízí také kosmetická značka Maybelline se svým seriálem Make-up in the City. Obsah pro obě značky vytváří agentura Bubble.

„Propojení videa s výraznou audiosložkou je trefa do černého. Podle našich analýz si diváci po zhlédnutí takových reklam dvakrát lépe vybaví danou značku a třikrát lépe danou reklamu. Velmi oblíbené jsou také reklamy využívající značkové maskoty. Tyto typy kampaní pak pomáhají vytvářet u diváka silnější emocionální vazbu ke značce,“ vysvětluje Petr Houzar, který má YouTube v Česku a na Slovensku na starost.

Animovaná mluvící čivava se v hlavní roli objevila ve spotu Já mám prostě styl od českého online obchodu s módou Factcool.

Podobný vzorec následovala online pojišťovací služba RIXO.cz, která maskota využila ve spotu Jediný opravdový online srovnávač životního pojištění.

Zavřít reklamu

Albert otevírá další malou prodejnu Fresh

Starší článek

Kärcher vysává stylově a paroduje módní značky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.