Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | T-Mobile
Marketing

Trojan, Vašák, Měcháček, Neckář nebo Jeřábek? Vybírá se nejlepší herec v reklamě

Redakce MAM22. 11. 202122. 11. 2021

Vyhlášení výsledků soutěže podle reprezentativního výzkumu Nielsen Admosphere a Českého národního panelu proběhne během slavnostního galavečera české Effie tuto středu.

Už tuto středu budou během slavnostního galavečera českých Effie Awards oceněni tvůrci nejefektivnějších komunikačních kampaní. K tradičním kategoriím letos přibude i vyhlášení výsledků Soutěže o nejlepšího herce či herečku v reklamě, které probíhá v rámci reprezentativního výzkumu společností Nielsen Admosphere, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace a Českého národního panelu.  

V letošním ročníku soutěže hodnotili respondenti herce a herečky v jejich premiérových reklamách vysílaných v období od září 2020 do srpna 2021. Během této doby bylo k vidění celkem 195 unikátních spotů s hercem či herečkou a v reklamách vystoupilo celkem 97 osobností. Vítěz vzejde z pětice finalistů, jimiž se stali: Václav Vašák, Tomáš Měcháček, Václav Neckář, Ivan Trojan nebo Tomáš Jeřábek.

Poprvé pak proběhne i ocenění nejlepšího maskota v reklamě – s nimi bylo mezi loňským srpnem a letošním zářím k vidění 202 reklam, maskotů se v televizních spotech objevilo celkem 80. Nejčastěji se v reklamě objevoval maskot e-shopu Alza, která v médiích touto dobou obsadila prostor s ceníkovou hodnotou 527 milionů korun. Alzák se ale mezi finalisty neprobojoval – nominovány jsou postavičky z reklam firem Sazka, Kinder, Madeta, Paralen a Whiskas.

Výzkum oblíbenosti herců a maskotů realizovaly společnosti Nielsen Admosphere a Český národní panel ve spolupráci s Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace na základě osmi tisíc online dotazníků od respondentů z reprezentativní populace Českého národního panelu starší 15 let. Takto velký počet zúčastněných přináší mimořádně zajímavý a přesný obraz toho, jaké herci, herečky a maskoti v reklamě reálně mají diváci nejraději. Respondenti hodnotili herce i maskoty v premiérových reklamách daného roku.

Zavřít reklamu

Prodejen v obchodních centrech spíše přibývá. Covid mění jejich skladbu

Starší článek

Google vévodí stovce nejinspirativnějších značek

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.