Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Prague Smart Accelerator
Marketing

Praha sezvala experty k vytvoření inovační značky

Redakce MAM5. 11. 20215. 11. 2021

Hlavní město Česka se chce brandem i v zahraničí prezentovat jako ideální místo pro špičkovou vědu a inovační projekty. Připravuje též komunikační strategii.

Praha chce vytvořit inovační značku, kterou by se v Česku i zahraničí prezentovala jako ideální místo pro špičkovou vědu a inovační projekty. Připravuje také komunikační strategii, která pomůže účinněji propagovat výsledky výzkumu a inovací na území metropole.

V Podnikatelském a inovačním centru hlavního města Praha (PIC) se proto poprvé sešlo 18 specialistů na komunikaci a PR, kteří pracují pro akademické instituce nebo pro firemní a neziskový sektor, jejichž přehled najdete níže.

„Praha se dlouhodobě na marketing inovací chystala a její pestré, i když velmi rozdrobené, inovační prostředí má v tomto ohledu velké očekávání. Je tu prostor pro posílení již tak silné značky Prahy tím, že ji představíme jako inovační hub a zároveň pomůžeme propagovat inovace místních subjektů právě díky síle brandu Prahy. Potenciál pro lepší komunikaci inovací směrem do světa je v metropoli velký a my nyní tvoříme nástroje, jak ji zlepšit a pražský inovační ekosystém více propojit,“ řekl k setkání platformy inovační manažer pro Prahu Tomáš Lapáček.

Úkolem expertů inovační platformy je tak ukázat na nové trendy v komunikaci, nejlepší cesty a příklady dobré praxe, které metropoli posunou v propagaci a marketingu inovací, výzkumu a vědy výrazně dopředu.

„Naše expertní skupina je příležitostí dát projektu do vínku nestandardní marketingový a komunikační pohled, novou dynamiku a inspiraci. Proto je panel tak pestrý a vedle ‚obvyklých podezřelých‘ z řad marketingových a komunikačních profesionálů obsahuje například i výkonné umělkyně, galeristky či antropology,“ dodal odborný garant platformy a konzultant Tomáš Hrivnák.

Zasedání inovační platformy pro propagaci organizuje Pražský inovační institut (Pii) v rámci projektu Prague Smart Accelerator. „Složení Inovační platformy Propagace a internacionalizace vzešlo z oslovených odborníků, kteří se primárně a dlouhodobě zabývají komunikací, propagací a marketingem v oblasti výzkumu, vývoje a inovací, včetně expertů ze startupové scény. Zároveň deklarovali svůj zájem, měli čas přijít a zapojit se do práce této platformy,“ komentoval složení týmu expertů Radek Melichar, marketingový manažer projektu Prague Smart Accelerator.

Platforma podle Melichara není personálně uzavřena. „Očekáváme, že se bude její složení měnit a její činnost se bude prolínat i s dalšími inovačními platformami, které se ustavují nebo se už během letošního podzimu poprvé také sešly,“ dodal s tím, že jde například o inovační platformy k oblasti space, umělé inteligence, kulturních a kreativních odvětví, k podpoře podnikání nebo k inovacím ve vzdělávání.

Členy Inovační platformy Propagace a internacionalizace jsou:

Tomáš Lapáček, Inovační manažer Prague Smart Accelerator (PSA)

Radek Melichar, marketingový manažer PSA

Šárka Mrázová, tisková mluvčí Pražského inovačního institutu a publicistka

Tomáš Hrivnák, odborník na brand building (Contagious)

Jan Husták, majitel HustáKomunikejšn

Andrea Vondráková a Karel Žebrakovský, PR a marketing ČVUT

Martin Ayrer, vedoucí marketingu a komunikace Univerzity Karlovy (člen IP, omluven)

Markéta Růžičková nebo Jan Martinek, vedoucí pracovníci tiskového oddělení Akademie věd ČR (člen IP, omluven)

Eduard Petiška, Sciencecom

Bára Hančíková, ředitelka platformy HitHit

Kateřina Hicks Pavlitová, odbornice na turistický ruch

Bára Prášilová, vizuální umělkyně a fotografka

Martina Zátorská, galeristka, kurátorka umění

Petr Šídlo, spoluzakladatel Direct People

Tomáš Studeník, inovátor a městský hacker

Jana Berková, ředitelka tiskového oddělení MHMP (členka IP, zastoupena)

Lenka Panešová, vedoucí marketingu MHMP (členka IP, zastoupena)

Patricia Cipro, Expat centrum HMP

Lenka Kolářová, Expat centrum HMP

Ivana Drábková, vedoucí komunikace TA ČR (členka, nyní zastoupena tiskovou mluvčí)

Radka Šmídová, manažerka Centra pro transfer technologií Akademie věd ČR

Michal Tošner, antropolog

Zavřít reklamu

Kaufland přichází s pořadem o čerstvosti potravin od agentury Fuse

Starší článek

Značka Astratex vydává tištěný magazín

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.