

Astratex si na kreativu vybral Jinej Gang
Agentura už pro největší on-line obchod se spodním prádlem ve střední Evropě připravuje televizní kampaň, která poběží na podzim na všech deseti trzích značky.
Nová kampaň přichází s novou brand propozicí Astratexu, která bude vedle českého trhu fungovat i v zahraničí. Zároveň určí komunikační linku i pro všechny budoucí spoty. Figurovat v nich stále bude modelka a moderátorka Iva Kubelková.
„Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného Gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.
Jinej Gang tvoří tři kreativci Viktor Říha, Tomáš Vápeník a Ondřej Hübl (na úvodní fotografii zleva), kteří mají za sebou přes dvacet let zkušeností v oboru. V minulosti se podíleli na legendárních reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.
Natáčení kampaně Astratexu proběhne na konci srpna a v září, v srpnu bude následovat produkce a 20sekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková, která našemu nápadu dodává esprit a nádhernou vizuální stylizaci,“ uvádí art director Viktor Říha z agentury Jinej Gang.
Cílovou skupinou jsou převážně ženy. Jde většinou o matky, které se starají o rodinu a domácnost, volný čas tráví s rodinou, na zahradě nebo na chatě. Spodní prádlo nakupují v průměru dvakrát ročně a Astratex je pro ně známkou ověřené kvality za dostupnou cenu.
Podobné zprávy


Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví


Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech


TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

