Foto: Ecomail.cz

Díky zájmu firem o automatizované e-maily čeká Ecomail.cz obrat 55 milionů

20. 7. 2021 11:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Služby marketingové platformy nově využívají značky jako Jägermeister, Queens nebo Luxor. O její e-mailingový editor Topol.io je zájem i v Japonsku.

Marketingová platforma Ecomail.cz těží z vytrvalého zájmu tuzemských firem a e-shopů o automatizované e-mailingové služby. V roce 2020 firma narostla o 64 procent k obratu 36 milionů korun a navázala tak na předloňský skok obratu o 83 procent.

„Podařilo posílit klientskou základnu a nyní setrvale získáváme zhruba 100 nových klientů za kalendářní měsíc. Rozeslali jsme o 62 procent více e-mailů než za rok 2019. Pokračování růstového trendu předpokládáme i letos, kdy odhadujeme roční obrat na 55 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti Jan Tlapák, CEO a spoluzakladatel platformy Ecomail.cz.

Nově služeb platformy využívá například Jägermeister, fashion story Queens a Girls Without Clothes, výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden, knižní řetězec Luxor, sítě prodejen s videohrami JRC a Herní Svět, multiplexová kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, či nezisková organizace Hnutí Duha. Mezi klienty patří i jeden z nejpopulárnějších českých e-shopů s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz, veřejnoprávní Český rozhlas, Parfumerie Douglas, síť prodejen se zdravou výživou Naturhouse, cestovní kanceláře Eximtours a Allegria, či módní e-shopy Freshlabels, Urbanstore, Bushman nebo SAM 73.

Jednou z hlavních výhod Ecomail.cz je především to, že se jedná o jeden z mála e-mailingových nástrojů svého druhu kompletně v češtině, dokáže například automaticky skloňovat jména a určit konkrétní datum – uživatelé pak mohou na odběratele automaticky posílat například e-mail s přáním k svátku. Součástí aplikace je i propojení s dalšími formáty komunikace, včetně SMS, sociálních sítí Facebook, Instagram a Messenger. Uživatelé si mohou přímo v rozhraní například vytvořit reklamu na Facebooku, a to včetně kompletního rozpočtu, grafického zpracování i parametrů cílení.

Od roku 2017 je jako samostatný produkt k dispozici i online editor e-mailových šablon Topol.io. S tím společnost cílí i na globální trh. K dispozici je v 19 jazykových mutacích a využívá jej na 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa. „Editor Topol.io zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 růst o 97 procent. Uživatelé díky němu získávají možnost uzpůsobit si e-mailové šablony opravdu na míru, podle potřeb právě probíhajících kampaní.,“ dodává Jakub Stupka (na úvodní fotografii), COO a spoluzakladatel marketingové platformy Ecomail.cz. Editor si podle jeho slov hodně oblíbili zejména zákazníci v Japonsku, a to navzdory značným jazykovým odlišnostem.

Foto: Ecomail.cz

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení