Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ecomail.cz
Marketing

Díky zájmu firem o automatizované e-maily čeká Ecomail.cz obrat 55 milionů

Redakce MAM20. 7. 202120. 7. 2021

Služby marketingové platformy nově využívají značky jako Jägermeister, Queens nebo Luxor. O její e-mailingový editor Topol.io je zájem i v Japonsku.

Marketingová platforma Ecomail.cz těží z vytrvalého zájmu tuzemských firem a e-shopů o automatizované e-mailingové služby. V roce 2020 firma narostla o 64 procent k obratu 36 milionů korun a navázala tak na předloňský skok obratu o 83 procent.

„Podařilo posílit klientskou základnu a nyní setrvale získáváme zhruba 100 nových klientů za kalendářní měsíc. Rozeslali jsme o 62 procent více e-mailů než za rok 2019. Pokračování růstového trendu předpokládáme i letos, kdy odhadujeme roční obrat na 55 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti Jan Tlapák, CEO a spoluzakladatel platformy Ecomail.cz.

Nově služeb platformy využívá například Jägermeister, fashion story Queens a Girls Without Clothes, výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden, knižní řetězec Luxor, sítě prodejen s videohrami JRC a Herní Svět, multiplexová kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, či nezisková organizace Hnutí Duha. Mezi klienty patří i jeden z nejpopulárnějších českých e-shopů s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz, veřejnoprávní Český rozhlas, Parfumerie Douglas, síť prodejen se zdravou výživou Naturhouse, cestovní kanceláře Eximtours a Allegria, či módní e-shopy Freshlabels, Urbanstore, Bushman nebo SAM 73.

Jednou z hlavních výhod Ecomail.cz je především to, že se jedná o jeden z mála e-mailingových nástrojů svého druhu kompletně v češtině, dokáže například automaticky skloňovat jména a určit konkrétní datum – uživatelé pak mohou na odběratele automaticky posílat například e-mail s přáním k svátku. Součástí aplikace je i propojení s dalšími formáty komunikace, včetně SMS, sociálních sítí Facebook, Instagram a Messenger. Uživatelé si mohou přímo v rozhraní například vytvořit reklamu na Facebooku, a to včetně kompletního rozpočtu, grafického zpracování i parametrů cílení.

Od roku 2017 je jako samostatný produkt k dispozici i online editor e-mailových šablon Topol.io. S tím společnost cílí i na globální trh. K dispozici je v 19 jazykových mutacích a využívá jej na 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa. „Editor Topol.io zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 růst o 97 procent. Uživatelé díky němu získávají možnost uzpůsobit si e-mailové šablony opravdu na míru, podle potřeb právě probíhajících kampaní.,“ dodává Jakub Stupka (na úvodní fotografii), COO a spoluzakladatel marketingové platformy Ecomail.cz. Editor si podle jeho slov hodně oblíbili zejména zákazníci v Japonsku, a to navzdory značným jazykovým odlišnostem.

Zavřít reklamu

Mizerová nastupuje na pozici finanční ředitelky pro Glami a Biano

Starší článek

Letní hity Kauflandu: v Německu rapuje s královnou slev, v Česku zpívá s Tučným

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.