Foto: AKA

Srdcaři reklamy mají ceny u sebe

8. 6. 2021 19:06

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Martina Hejdová z McCann Praha a Pavel Matuška z Boomerang Communication převzali Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy.

V restauraci Zelený strom převzali skleněné ocenění v podobě originálních skleněných objektů z dílny umělecké sklárny Lhotský ze Železného brodu provozní ředitelka agentury McCann Prague Martina Hejdová a ředitel produkce Boomerang Communication Pavel Matuška. Stalo se tak zhruba čtyři měsíce poté, co jim Asociace komunikačních agentur Ceny Karla Duchka Srdcař české reklamy udělila. Ceny předal prezident AKA Jan Binar, ředitel AKA Marek Hlavica, asistentka AKA Dana Bohuňovská.

„Toto ocenění udělujeme osobnostem nikoli za dosažení nějakých výjimečných výkonů, ale za to, jací jsou – čestní, obětaví, milí, pilní, ochotní, spolehliví. Takové lidi totiž potřebuje každá firma. A taková, co funguje v permanentním stresu termínů a nejrůznějších šílených nápadů a požadavků, je potřebuje tím spíše,“ uvedla k tomu AKA na svém facebookovém profilu.

Ocenění udělila AKA podruhé. Prvními laureáty byli Lucie Srbková, account directorka McCann Prague, Leon Sverdlin, jenž je od odchodu z pozice kreativního ředitele Mark BBDO na volné noze, a Petr Laštovka, předseda sekce Digitální agentury při AKA.

Cena je pojmenována Karlu Duchkovi, řediteli agentury Wunderman, který zemřel na podzim roku 2018. Ačkoliv bojoval s těžkou nemocí, do posledních hodin se věnoval práci pro agenturu a v rámci prezidia AKA také pro celý obor. Byl vysoce ceněn nejen pro profesionální výkony, ale také pro své výjimečné lidské přednosti. Cena Srdcař české reklamy má nejen uctít památku Karla Duchka, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.

Foto: AKA

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení