Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: HC Sparta
Akce

Sportovní marketing je novou kategorií v soutěži Effie

Jakub Křešnička22. 6. 202122. 6. 2021

Porotci prestižní české soutěže z oblasti reklamy a marketingu letos poprvé ocení nejlepší projekty a kampaně ze světa sportovního marketingu a e-sportu.

Kvalitní reklamní kampaně sportovních profesionálních i amatérských klubů či jednotlivců se v posledních letech množí. Manažeři chápou, že správa sociálních sítí, komunikace s médii i další marketingové aktivity se v posledních jsou klíčem k získávání nových fanoušků, podpoře daného sportovního odvětví i budování vlastní značky. Výsledkem profesionálního přístupu vznikla řada zajímavých počinů v oblasti sportovního marketingu, které se vedení soutěže efektivního marketingu Effie rozhodlo přidat mezi již 12 existujících kategorií.

„Sportovní marketing se v České republice stále více profesionalizuje. Během posledních pěti let vytvořily kluby i další sportovní organizace mnoho zajímavých projektů, které snesou srovnání s nejlepšími marketingovými kampaněmi z komerční sféry. Rozhodli jsme se proto pro ně vytvořit vlastní kategorii, kde nejlepší projekty za daný rok vyhodnotíme,“ uvedl Ondřej Novák z týmu Effie.

Jeho slova o konkurenceschopnosti sportovní projektů podporuje fakt, že v loňském roce získal stříbrnou Effie hokejový klub HC Sparta Praha. „Marketing byl pro náš klub v době pandemie zcela zásadní, nyní nás ale čeká ještě těžší výzva – přivést diváky a partnery zpět do hlediště a dál pokračovat v budování úspěšné značky HC Sparta Praha,“ dodal marketingový ředitel HC Sparta Praha Jakub Hospůdka.

Vedle tradičních sportovních klubů a organizací mohou do soutěže přihlásit své projekty také e-sportové týmy. Popularita e-sportu v posledních letech prudce stoupá, což má pozitivní dopad na rostoucí investice do oboru a vyšší zapojení komerčních subjektů. Podle statistik České asociace e-sportu vrostl tento trh za posledních šest let asi šestinásobně a v roce 2020 dosáhl investic ve výši 50 milionů korun, což se pozitivně projevilo také v marketingových aktivitách e-sportových týmů.

Podle poradenské společnosti Moore Czech Republic se soutěžnímu hraní věnovalo v loňském roce asi 350 tisíc českých hráčů. Jejich počet se celosvětově zvyšuje o 10-12 procent ročně, Česká republika by jich tak do pěti let měla mít 550-600 tisíc. Objem peněz v tomto odvětví by zároveň mohl přesáhnout 600 milionů korun. V roce 2020 se jednalo asi o 250 milionů, které se skládají z příjmů technologické podpory, reklamy a sponzoringu.

Zavřít reklamu

Chceme lidi nadchnout pro bezobalové nákupy

Starší článek

Český olympijský tým je nově i na TikToku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.