Foto: SABRE Awards

Šest českých projektů postupuje do finále SABRE Awards

5. 5. 2021 14:05

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

O ocenění v prestižní PR soutěži se ucházejí agentury MSL, AMI Communications, Ewing s Ad13, NN pojišťovna s My.cz a Konektor Social spolu s Motionlab, TwoDo, Confer-O-Matic a Audio light.

Přes 2000 kampaní od více než stovky agentur bylo přihlášeno do letošního ročníku SABRE Awards pro region EMEA, které pořádá společnost PRovoke Media. Šanci na trofeje, o nichž se rozhodne během virtuálního ceremoniálu 9. června, má šest českých projektů, na nichž se podílelo deset agentur.

Na shortlist za region střední a východní Evropy se probojovaly dvě tuzemské kampaně – charitativní projekt Hudbou spolu, kterou pro společnost McDonald’s připravila agentura MSL ze skupiny Publicis Groupe, a 3D tištěný dům Prvok, na němž se Stavební spořitelnou České spořitelny pracovala agentura AMI Communictions.

V projektech pro více zemí se pak umístila vánoční kampaň Personalizovaného traileru na rok 2020 pro HBO Europe, kterou vytvářela agentura Konektor Social se společnostmi Motionlab a TwoDo. Konektor Social se pak spolu s českým startupem Confer-O-Matic a firmou Audio light umístil i na shortlistu kategorie Komunikace se zaměstnanci s projektem Avatarů na virtuálním teambuildingu pro společnost Microsoft.

V kategorii Digitální a sociální média pak uspěl i projekt pro společnost AnyDesk vytvořený agenturami Ewing a Ad13. Německému startupu kampaň pomohla stát se globálním hráčem na trhu aplikací pro vzdálený přístup k zařízením. Tržby AnyDesk i díky novému konceptu komunikace narostly ke konci roku 2020 o 170 procent.

České barvy mezi finalisty pak v kategorii Finanční služby hájí ještě projekt Lidé lidem, který připravila NN pojišťovna a penzijní společnost ve spolupráci s agenturou My.cz ze skupiny B&R Holding. Během něj se zaměstnanci NN zapojují do dobrovolnické či sportovní činnosti a pojišťovna za aktivity finančně podporuje matky samoživitelky či seniory.

„Pandemie covidu se nijak nedotkla kvantity či kvality přihlášek do letošního ročníku soutěže. PR společnosti napříč Evropou, Blízkým východem a Afrikou stále přicházejí s neuvěřitelně kreativními projekty, především v digitální oblasti a obecně prospěšné sféře s tím, jak se firmy angažují, aby vyšly vstříc zaměstnancům i zákazníkům,“ uvedl Paul Holmes, zakladatel PRovoke a předseda poroty více než 50 odborníků z oboru, kteří letošní přihlášky posuzovali.

Z pohledu celého regionu EMEA se nejvíce dařilo skupině Edelman, která obdržela celkem 19 nominací, následovaly ji nadnárodní společnosti BCW s 16 a Hill+Knowlton Strategies se 13 projekty na shortlistu.

Text jsme aktualizovali o kampaň agentur Ewing a Ad13 pro AnyDesk, kterou první verze článku opomněla.

Foto: SABRE Awards

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení