Foto: motorola

O komunikaci společnosti Motorola se postará PRAM Consulting

10. 5. 2021 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura bude mít na starosti český trh, vztahy s novináři pro B2B i B2C či spolupráci s influencery.

„Motorola je zavedený brand, který dosahuje na českém trhu pozoruhodných výsledků. Výzvou pro letošní rok je kromě jiného propagace smartphonů, které jsou unikátní nejenom díky příznivému poměru cena/výkon,“ uvádí Anna Miháliková, marketingová manažerka společnosti Lenovo, pod kterou Motorola spadá.

PRAM Consulting chce podle svého výkonného ředitele Patrika Schobera využít zkušenosti z komunikace technologických brandů. Novinářům bude poskytovat kompletní servis o novinkách z Motoroly včetně zápůjček smartphonů. „Český trh je v oblasti mobilních telefonů specifický v tom, že se více produktů prodá prostřednictvím retailu a e-tailu. Motorola jako hravá značka zároveň nabízí i dostatečný prostor pro kreativu,“ říká Schober.

Foto: motorola

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.