Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Young Lions
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Jakub Křešnička21. 4. 202122. 4. 2021

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.

Celkem dvanáct týmů se utkalo v kategorii PR letošního ročníku národní soutěže pro mladé profesionály v komunikaci značek Young Lions, která výjimečně prodloužila věkový limit do 31 let.

Týmy během 24 hodin zpracovávaly návrhy kampaní pro nadační fond Filantia, jenž se snaží bránit zdravé prostředí a vztahy na pracovišti. Vznikl v druhé polovině loňského roku mimo jiné v reakci na to, že zhruba každý třetí zaměstnanec v Česku se setkává s nějakou formou násilí na pracovišti. Přibližně 480 tisíc lidí se pak stává obětí psychického násilí a téměř 9 z 10 případů nikdo neřeší. Právě s tím se měly návrhy kampaní poprat – měly pomoci překonat tabu okolo tohoto problému a dostat téma psychického násilí do veřejné diskuse, zvýšit povědomí o fondu Filantia a jeho pozici odborné autority, měly též motivovat manažery firem, aby využili možnosti pro prevenci, poradenství a pomoc, které fond nabízí.

Nejlépe podle poroty návrh kampaně vypracovaly Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose. Druhé místo obsadili Martin Svoboda a Denisa Marynčáková z agentury Lesensky.cz. Ani v kategorii PR nebylo uděleno třetí místo. Čestné uznání poroty si ale získaly Tereza Košťálková a Marie Tréglová z Vysoké školy kreativní komunikace (VŠKK).

Práce v kategorii PR hodnotila porota ve složení:

  • Dita Stejskalová, výkonná ředitelka Ogilvy PR & Influence a CMO Ogilvy Czech a VMLY&R Prague, prezidentka poroty
  • Filip Hrubý, šéf externí komunikace České spořitelny
  • Petr Lesenský, zakladatel a majitel agentury Lesensky.cz
  • Rostislav Starý, partner agentury PR.Konektor
  • Patricie Šedivá, public affairs & external communication manager, Coca-Cola HBC

1. místo: Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

  • Iva Křenová
  • Zuzana Klierová

Zlatá dvojice vidí největší problém v tom, že se před psychickým násilím na pracovišti zavírají oči. Svým návrhem PR kampaně by chtěla sundat lidem z očí symbolickou oranžovou stuhu. Kampaň by tým vedl v osmi krocích. Nejdříve by byl rozeslán tajemný balík novinářům, influencerům či manažerům s hashtagem kampaně #casotevritoci. V něm by byla reálná ukázka toho, co zaměstnanci slýchávají i vysvětlení kampaně. Na speciálním webu by se pak sbíraly příběhy obětí, které by mohly rovnou hledat profesionální pomoc. Veřejnost by autentické příběhy spatřila přes projekce „zdí sdílení“ v různých městech země či z videospotu s ambasadory vytvořeném ve spolupráci s FAMU. V průběhu celého projektu by fungovala spolupráce s influencery z řad známých osobností i partnerství s médii.

Young Lions CZ 2021 | PR 06 – Winners from YoungLionsCZ

2. místo: Martin Svoboda a Denisa Marynčáková z agentury Lesensky.cz

  • Martin Svoboda
  • Denisa Marynčáková

Stříbrný tým se rozhodl prolomit přehlížení psychického násilí na pracovišti návrhem kontroverzní kampaně, která by mohla způsobit rozruch, jenž zaujme všechny. V partnerství s Prahou by zakryli sochu svatého Václava na Václavském náměstí. Slogan „Možná ji nevidíš, ale existuje“ by pak odkazoval na násilí, s nímž se potýká 33 procent zaměstnanců. Tomu odpovídá v kampani i její logo 33 % a stejně znějící hashtag. Virální potenciál projektu by se pak propojoval s mediálním pokrytím a komunikací příběhů obětí i informací Filantie na Instagramu, Facebooku a LinkedInu, s jehož pomocí by bylo možné kampaní oslovit i vysoké manažery firem.

Young Lions CZ 2021 | PR 08 – 2nd place from YoungLionsCZ

Čestné uznání poroty:

Tereza Košťálková a Marie Tréglová z VŠKK

  • Tereza Košťálková
  • Marie Tréglová
Young Lions CZ 2021 | PR 05 – Honorary mention from YoungLionsCZ

Zavřít reklamu

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Starší článek

Živé květiny v outdoor instalaci na Adidas tenisky se Stanem Smithem

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.