Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tento
Kampaně

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Redakce MAM21. 4. 20219. 8. 2021

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka v ní upozorňuje na kvalitu a udržitelnost produktů, které každodenně používáme, jako je toaletní papír či papírové utěrky.

Od dubna diváci televize Nova a Prima uvidí televizní spot představující produkty značky Tento s novým designem, které jsou díky inovaci materiálu vyráběny z jemnějšího a kvalitnějšího papíru. Celou komunikaci spojuje klíčový prvek a maskot značky, ovečkou, která představuje jemnost a čistotu přírody. „Chceme lidi naučit, že udržitelná řešení se dají hledat v každodenních drobnostech, jako je nákup produktů, u kterých byste se nikdy nezamýšleli nad jejich původem, například toaletní papír nebo papírové utěrky. Naše produkty pocházejí z udržitelného lesního hospodářství – za každý zpracovaný strom, vysadíme čtyři nové. Přibližně 90 procent dřeva, které používáme na výrobu našich produktů, je certifikováno a u 100 procent lze vystopovat původ až k jeho udržitelným kořenům,“ vysvětluje Andrea Kvaková, brand manažerka pro střední Evropu z firmy Metsä Tissue.

Zjednodušené logo i speciální projekt s influencery

Kampaň běží od března napříč několika komunikačními kanály. Vedle televizní reklamy a digitální podpory bude její neodmyslitelnou součástí i dvouměsíční PR komunikace.

Důležitost přemýšlení o udržitelnosti z různých pohledů pomohou šířit také influenceři. Na YouTube spustí značka Tento pod vedením slovenské moderátorky Veroniky Cifrové Otrihoňové šestidílnou sérii rozhovorů Tento deň s Veri, v němž společně s herečkou Kristínou Tormovou, politikem Martinem Hausenblasem, „Holkou z Letné“ Terezou Koubkovou a dalšími influencery z Česka a Slovenska rozeberou svůj přístup k životnímu prostředí, názor na klimatické změny anebo způsoby, jak v dnešní době podnikat udržitelně.

Kampaň, za kterou stojí agentury VMLY&R Commerce a Ogilvy, navazuje na novou komunikaci značky. Viditelnou změnou je na první pohled zjednodušené logo, v němž zmizel původní 3D efekt, změnil se typ písma a zůstala pouze klíčová, tmavě zelená barva.

  • Původní logo

Komunikace udržitelnosti bude provázet značku Tento nastálo. „Naším cílem je transparentně komunikovat k našim spotřebitelům kvalitu a udržitelný přístup, který stojí za naší značkou. Existuje mnoho kroků, které výrobci vůči životnímu prostřední podnikají, ale neví se o nich a je to škoda. Spotřebitelé posléze sahají po produktech, jejichž výrobce nemyslí na důležitost klimatu, přírody, nás samotných a naší planety celkově. Udržitelnost je nejen o tom, co výrobci dělají ‚pod pokličkou‘, ale také o tom, které značky spotřebitelé kupují a podporují tím jejich vizi,“ uzavírá Kvaková.

Detaily kampaně

Klient: Metsä Tissue

Značka: Tento

Reklamní agentura: Hasan & Partners

Mediální agentura: Initiative

Digitální agentura: VMLY&R COMMERCE

PR agentura: Ogilvy

Použitá média: TV, online video, PR & print, sociální média, influenceři

Termín nasazení: 01.04.2021

Produkce televizního spotu: Rawland Productions

Zavřít reklamu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Starší článek

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.