Foto: Merkle

Isobar technologies se mění na Merkle, sestěhovává se s Dentsu

7. 4. 2021 17:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura zahájila proces rebrandingu, jehož součástí je i změna sídla. Merkle vede Daniel Urminský.

Tuzemská odnož nadnárodní sítě Dentsu oznámila vyčlenění služeb v oblasti digitálních technologií, které dosud v Česku poskytovalo pod hlavičkou Isobar technologies, pod značku Merkle. V jejím čele zůstává Daniel Urminský, který stojí za růstem společnosti v oblasti rozvoje digitálních technologií,i CRM, marketingové automatizace a datové analýzy. 

Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti Dentsu, která posiluje klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace.

„Jasnou definicí služeb pod značkou Merkle dokážeme našim klientům nabídnout ještě rozsáhlejší expertizu a kompletní agenturní servis. Díky zázemí značky Merkle, která celosvětově zaměstnává šestnáct tisíc oborově orientovaných specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou,“ uvedl Daniel Urminský.

Souběžně s rebrandingem se pražská centrála Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s Dentsu Česká republika. Nové prostory umožní plánovaný růst týmu Merkle, poskytnou zaměstnancům více komfortu a zázemí pro práci i relaxaci. Zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.

Foto: Merkle

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.