

Isobar technologies se mění na Merkle, sestěhovává se s Dentsu
Agentura zahájila proces rebrandingu, jehož součástí je i změna sídla. Merkle vede Daniel Urminský.
Tuzemská odnož nadnárodní sítě Dentsu oznámila vyčlenění služeb v oblasti digitálních technologií, které dosud v Česku poskytovalo pod hlavičkou Isobar technologies, pod značku Merkle. V jejím čele zůstává Daniel Urminský, který stojí za růstem společnosti v oblasti rozvoje digitálních technologií,i CRM, marketingové automatizace a datové analýzy.
Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti Dentsu, která posiluje klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace.
„Jasnou definicí služeb pod značkou Merkle dokážeme našim klientům nabídnout ještě rozsáhlejší expertizu a kompletní agenturní servis. Díky zázemí značky Merkle, která celosvětově zaměstnává šestnáct tisíc oborově orientovaných specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou,“ uvedl Daniel Urminský.
Souběžně s rebrandingem se pražská centrála Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s Dentsu Česká republika. Nové prostory umožní plánovaný růst týmu Merkle, poskytnou zaměstnancům více komfortu a zázemí pro práci i relaxaci. Zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

