Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heineken
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Jakub Křešnička14. 4. 202115. 4. 2021

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.

Každý rok agentura Kantar otestuje efektivitu více než deseti tisíc reklam z celého světa podle reakcí spotřebitelů. Ve studii Creative Effectiveness Awards Zkoumá, jak pomáhají okamžitému růstu tržeb, dlouhodobému byznysu i hodnotě značky.

„Rok 2020 byl neobyčejný. Podle našeho výzkumu ale lidé reklamy chtěli, protože poskytovaly jakýsi pocit ‚normálnosti‘ v době 24hodinového zpravodajského cyklu o covid-19. Většina spotřebitelů obsah vnímala stejně jako před pandemií. Zadavatelům, kteří do značek během krize investovali, se toto odhodlání vyplatilo,“ uvedl k výsledkům výzkumu Daren Poole, globální šéf divize Kantaru pro kreativu a insight.

Dvacítka nejlepších reklam je rozmanitá z pohledu vítězných značek, oblastí jejich byznysu i zemí původu. Spojuje je ale důraz na výbornou kreativu i zamýšlené výsledky. Výzkum rovněž ukázal na pět základních principů, které se úspěšnými projekty prolínaly. Předně bývají distinktivní tak, že vyniknou v záplavě reklam valících se na diváky. Dávají pozor na to, aby získaná pozornost značce prospívala a byl správně použitý branding, na což podle Kantaru zapomíná překvapivé množství značek. Ilustrují výjimečnost, která je odlišuje od konkurence, a ukazují, jak jejich značka naplňuje potřeby zákazníků. Vyvolávají emoce, jež zákazníky sbližují se značkou a zároveň dávají reklamám vyniknout dlouhodobě. Nezapomínají na to, že se nemohou nechat příliš okouzlit vlastní značkou, ale v komunikaci nesmějí ztrácet perspektivu svých zákazníků.

Které spoty zaznamenaly největší úspěch?

1. Cheers to all – Heineken v USA od agentury Publicis

2. Atino – Bosh v Německu od C3 Creative Code and Content

3. Consignes 2 Sécurity – The Retour –  Burger King ve Francii od agentury Buzzman

4. It Comes Naturally – SheaMoisture v USA od BBDO New York a JOY Collective

5. Make their year, with Galaxy Buds Live – Samsung v USA od R/GA

6. A lot of Chocolate – Milka v USA od agentury David Madrid

7. Find your Scene – Google v USA od Google Brand Studio

8. I will wear what I want – Tena ve Velké Británii od AMV BBDO, London

9. Keeping your business moving forward – TD v Kanadě od agentury Leo Burnett

10. More – Adrenaline Rush v Rusku od agentury Kapibara

11. An app made just for kids – YouTube Kids v USA od Droga5

12. Avocados From Mexico Shopping Network – Avocados From Mexico v USA od Energy BBDO Chicago

13. Goat Camp – Gatorade v Chile od TBWA / Chiat de Los Ángeles

14. Vente Étiquettes Rouges – Toyota Corolla v Kanadě od The Showroom

15. Na novej Kozel 10 sme láskou nešetrili – Kozel na Slovensku od Armada Films

16. Joy Ride – Nissan Sentra v USA od NissanUnited

17. Delivery Rider – Panadol Actifast v Malajsii od Grey Group Singapore

18. The Fast and the Furious – Ebay v Australii od Che Proximity Australia

19. Ankastre – Siemens Homa Appliances v Turecku od MullenLowe Istanbul

20. Bells to Blossoms – Hershey’s Kisses v USA od mcgarrybowen

Zavřít reklamu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Starší článek

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.