Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČBS, MAM
Marketing

Badmintonový svaz s novou vizuální identitou. Motivem je heslo „Bad“

Pavel Hejkrlík13. 1. 202118. 1. 2021

Další změna vizuální identity ze světa sportovních svazů. Po loňském basketbalu nebo triatlonu po ní sáhl badminton. Ústředním motivem je heslo „Bad“.

Český badminton sází na zlobivost a rebelii v novém vizuálním podání. „Hledali jsme výrazný a hravý symbol, který půjde rozpracovat do dynamické identity. Vyslali jsme signál, že se badminton profesionalizuje a že na to jdeme hravou cestou,“ uvedl Tomáš Urbánek, předseda marketingové komise badmintonového svazu. Podle něj nápad vznikl při diskusi s Petrem Koukalem (předsedou svazu), protože prý spousta lidí, kteří nejsou zapálení badmintonisté pořádně často neví, jak se správně píše.

„A tak jim prý vždycky nejjednodušeji vysvětloval, že to je jako ‚bad’ (anglicky zlobivý), a toho jsme se chytili a Triple Bang Agency tomu pak dala konečnou podobu,“ popisuje Tomáš Urbánek na stránkách svazu. Český badminton chce i pomocí loga vytvářet příběhy a přitáhnout ještě více rekreačních hráčů. 

„V současné době nám sice několikanásobně stoupá počet rekreantů, což mě těší. Ale zároveň potřebujeme přilákat mladší generaci, která se bude chtít v badmintonu prosadit. Doteď je to často spíše koníček pro ty děti, které nebaví jiné sporty. To chceme změnit,“ tvrdí Koukal a rád by, aby se našlo více hráčů odhodlaných se tímto sportem živit. Nová identita by měla přilákat také více sponzorských peněz a na to navázanou větší profesionalizaci badmintonu. “Chtěl bych, aby se světoví hráči cestující na turnaje do Evropy zastavili na tréninky i u nás. Máme úžasnou polohu a pokud se nám povede podmínky zprofesionalizovat a mít kvalitní reprezentanty, potom k nám bude jezdit i kvalitní sparing,“ uvedl na stránkách svazu Koukal.

Novu identitu či logo představily v minulém roce další sporty. Svaz lyžařů od listopadu vystupuje jako Czech Ski and Snowboard, byť oficiální název zůstal nezměněn. Vizuální identitě a inovovanému logu dominují symboly společné pro lyžování a snowboarding – stopy ve sněhu vykreslené do tvaru české vlajky. A třeba Česká basketbalová federace se loni stala CZ BASKETBALL. Autorem značky je grafické studio Dynamo. Na celém projektu spolupracovala federace s agenturou Raul. 

V prosinci představila nové logo z dílny Lumíra Kajnara Česká triatlonová asociace. Kajnar v minulosti vytvořil třeba loga Liftaga, Česko.Digital nebo Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na tom pro triatlon pracoval intenzivně přes deset měsíců. Logo propojuje státní vlajku s trojicí triatlonových disciplín. „Už před deseti lety jsem vytvořil logo ragbistům. Myslím, že kontakt přišel od nich. Vybrané logo, skládačka tří piktogramů, je záměrně návodné. Kresba sportovců naznačuje i pořadí, jak jdou za sebou. Vzájemné propletení nevytváří jen jeden celek, ale i napovídá, že být excelentní v jedné disciplíně, neznamená úspěch na triatlonovém závodě,“ popsal pro MAM Kajnar.

×

Na český trh loni vstoupilo 25 nových značek. 14 odešlo

Starší článek

Zásilkovna kritizuje Českou poštu a končí spolupráci. „Nevnímala nás jako partnera“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více