Foto: Pilulka

Marketing Pilulky nově vede Šimon Čapek

14. 7. 2022 11:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čapek působil přes osmnáct let v Red Bullu, vedl značku Mana a GreenGo. Teď přebírá marketing Pilulky po Vojtěchu Janouškovi, který se přesunul do Rumunska.

Marketing skupiny Pilulka, která působí na lékárenském trhu v České republice, na Slovensku a v Rumunsku, od července přebírá Šimon Čapek. Má za úkol rozvinout současnou marketingovou komunikaci, harmonizovat marketing skupiny napříč trhy Evropy, významně rozšířit zákaznickou bázi a v neposlední řadě posilovat vnímání značky Pilulka.

„Šimon spojuje rozsáhlé marketingové zkušenosti, elán dělat věci jinak a to se zkušeností podnikatele. Spojení odbornosti, vášně a podnikavého ducha je klíčový set dovedností každého člena vedení Pilulky a proto jsem velmi rád, že je Šimon novým členem vedení Pilulka týmu,“ uvedl Martin Kasa, spolumajitel skupiny Pilulka.

Šimon Čapek založil v roce 1999 zastoupení společnosti Red Bull v České republice. Postupně postavil a vedl silný marketingový a obchodní tým. Díky unikátní globální strategii se firmě dlouhodobě dařilo dosahovat rostoucích cílů. V roce 2012 přijal pozici regionálního marketingového ředitele odpovědného za 29 trhů v Asii. Dohlížel na strategické směřování firmy a zvýšil povědomí a prémiovou přitažlivost značky na všech důležitých trzích od Turecka po východní Asii. Během pěti let se Asie stala nejrychleji rostoucím regionem v čele s Japonskem.

V roce 2018 angažmá v Red Bullu ukončil, aby získané zkušenosti zúročil znovu v České republice. Společnosti Heaven Labs, která vyrábí funkční stravu Mana, pomáhal proměnit rychle rostoucí startup na procesně rozvinutou a funkční FMCG společnost. Zatím poslední Čapkova mise odstartovala v roce 2019, kdy spustil stoprocentní elektrickou carsharingovou platformu GreenGo.

„Odjakživa jsou pro mě alfou a omegou lidé a týmy, které mám možnost vést, inspirovat se navzájem a společně dosahovat více než každý zvlášť. Zajímám se o komunikaci značek, jaké benefity zákazníkům poskytují, jaké funkce plní, jaké problémy řeší nebo jakou radost přináší. Pohání mě výzvy spojené s prolínáním online a offline světů v inspirativních organizacích a značkách, a to za stálého sledování chování zákazníků, trendů a dynamik trhů v různých zemích a kulturách,“ prohlásil Šimon Čapek.

Foto: Pilulka

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.