Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dentsu
Lidé

Digitální investice v Dentsu řídí Tomáš Šmíd

Redakce MAM21. 2. 202221. 2. 2022

Pod vedením investičního ředitele Dentsu Martina Mlýnka bude Šmíd sledovat komerční trendy a dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích.

Novým „head of digital trading“ agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se bude pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v České republice.

„Najít ideálního kandidáta na tuto pozici nebyl v dnešní době vůbec snadný úkol, ale jsem velmi rád, že se nám to v osobě Tomáše opravdu podařilo,“ komentoval Martin Mlýnek.

Tomáš Šmíd ve své nové roli nahrazuje Barboru Pokornou, která na konci února z této pozice po téměř ročním působení odchází.

Tomáš Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposledy jako ředitel médií v agentuře Wavemaker/GroupM. Rovněž rozvíjel zahraniční spolupráce v Seznam.cz a pracoval mimo jiné i jako manažer marketingové komunikace v O2. Do Dentsu přichází po více než dvou letech působení v LEGO Czech Republic, kde zastával pozici „regional senior media manager“.

„Online hýbe dnešním mediálním světem a já rád využívám příležitosti, kterou mi Dentsu nabídlo, plně se ponořit do vod ‚digitálu‘ a zužitkovat své dosavadní zkušenosti,“ uvedl Tomáš Šmíd.

Zavřít reklamu

Revolut a Kiwi.com společně podporují cestování

Starší článek

Heureka Group představila novou identitu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.