Foto: Darwin & the Machines

Do Darwin & the Machines přichází Marek Šulik

19. 1. 2022 17:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V hybridní agentuře bude Šulik zastávat pozici ředitele pro média a e-commerce, bude pracovat i na brandových strategiích.

Hybridní agentura Darwin & the Machines, kterou před necelým rokem založili Marian Fury, Martin Blaško a Michal Pastier, přijala novou posilu. Na pozici ředitele pro média a e-commerce nastupuje Marek Šulik.

Šulik je expert strategického online plánování a datové analytiky. Svoje zkušenosti získal ve vícero agenturách, mezi lety 2010 a 2018 například pracoval ve slovenské Visibility, kde poslední dva roky zastával pozici strategického ředitele. Působí rovněž jako konzultant na volné noze, vydává například newsletter Marš! o e-commerce, marketingu a datech. Od října 2020 působí též jako šéf digitálu populární cyklistické značky Isadore Apparel, jejíž kampaň od Chainrings Studios získala zlato na Effie Awards Europe.

V agentuře Darwin & the Machines bude též společně se strategickým ředitelem Jurajem Pobjeckým pracovat na brandových strategiích a komunikačních expanzích klientů pro zahraniční trhy. S tím agentura spolu s GoBigname pomáhá například slovenskému poskytovateli hostingových služeb Websupport, pro jehož kampaň získala bronz na evropské kreativní soutěži ADC*E.

Čtěte také
Darwin and the Machines dali Websupportu lehkost v první TV kampani

Foto: Darwin & the Machines

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.