Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Knowlimits
Lidé

Novým digitálním stratégem Knowlimits bude Jakub Petz

Redakce MAM17. 9. 202117. 9. 2021

Petz dříve působil v mediální agentuře Omnicom, v Knowlimits se bude starat o přípravu digitálních strategií a jejich zavádění.

O nového člena rozšiřuje skupina Knowlimits digitální tým. Na pozici stratéga do něj nastupuje Jakub Petz. Podílet se bude na přípravě digitálních strategií a jejich implementaci do celkové komunikace.

„Projekty našich klientů chceme posouvat na vyšší úroveň a nabídnout jim nové způsoby komunikace a optimalizace kampaní. Propojení digitálních strategií s dalšími aktivitami bude pro Jakuba stěžejní,“ vysvětluje Martin Šebesta, chief digital officer Knowlimits, a dodává: „Jakubův inovativní přístup vnímáme jako potenciál i při navrhování nových digitálních produktů.“

Petz vystudoval Systémové inženýrství a informatiku na ČZU. Zkušenosti získával jak v agenturách, tak jako freelancer. V letech 2016 až 2020 působil v mediální agentuře Omnicom Media Group, kde se v posledních letech zabýval především rozvojem klientů v digitálním prostředí. Podílel se na kampaních pro klienty, jako jsou McDonald‘s, Škoda Auto, Benzina (Unipetrol), Direct pojišťovna, Teta drogerie, Volkswagen Financial Services (Škofin) a mnoho dalších.

 „Digitální prostředí se vyvíjí poměrně rychle a mým cílem je pomoci klientům skupiny Knowlimits, aby u toho byli a využili co nejvíce relevantních příležitostí v digitálu. Mimo jiné se chci zaměřit také na provázanost spolupráce mezi jednotlivými týmy ve skupině,“ říká Jakub Petz.

Zavřít reklamu

Teď už vám nic neuteče, říká operátor Telly v kampani

Starší článek

Raiffeisenbank představuje nový komunikační koncept Samozřejmě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.