Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Publicis Groupe
Lidé

Tomáš Mrkvička posílil strategický tým Publicis Groupe

Redakce MAM5. 5. 20216. 5. 2021

Zkušený strategy planner přešel z VMLY&R. Nově je členem týmu, který zajišťuje služby pro agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL i zbytek skupiny.

Skupina Publicis Groupe během uplynulých měsíců nově zformovala sdílený tým pod vedením Martina Ježka, který zajišťuje strategické plánování primárně pro její komunikační divizi tvořenou agenturami Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL. Nejnovější posilou týmu se stal Tomáš Mrkvička, jeden z nejuznávanějších expertů na brandovou strategii v Česku. Do Publicis Groupe přichází z VMLY&R.

„Pro odchod z VMLY&R jsem se rozhodl, protože mě oslovila vize Publicis Groupe vybudovat nejsilnější strategický tým v zemi. Mám příležitost spolupracovat s o generaci mladšími kolegy, pro které je digitální prostředí naprosto přirozené, a nabídnout jim moje zkušenosti na velkých brandech a projektech. Těším se, že společně pomůžeme klientům s růstem a rozvojem jejich značek,“ říká Tomáš Mrkvička.

V reklamě se Mrkvička pohybuje od začátku 90. let, kdy začínal v DDB. Odtud přešel v roce 1995 do Young & Rubicam, kde se dvě dekády věnoval strategickému plánování. Podílel se na desítkách velkých reklamních kampaní, mimo jiné pro Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu nebo RWE / Innogy, které byly oceněny na Cannes Lions, Golden Drum, Effie či Louskáčku. V novém působišti již pracuje na projektech pro klienty MAKRO, Plzeňský Prazdroj nebo T-Mobile.

Strategická jednotka Publicisu pokrývá široké spektrum expertíz od pokročilé analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR až po brand planning. V oblasti mediální strategie a datové analytiky pak úzce spolupracuje se specialisty ze zbylých dvou divizí Publicis Groupe (Média, Data&Tech). V čele týmu stojí Martin Ježek, někdejší spoluzakladatel agentury Inspiro, který v Publicis Groupe poslední roky řídil strategii v Kindred a MSL. Jeho jednotka má dnes osm členů, do konce roku jich má být deset.

  • Strategický tým Publicis Groupe

„Strategický tým od počátku stavíme jako komplexní jednotku, která díky šířce znalostí a sdílenému know-how skupiny dokáže klientům z celé Publicis Groupe nabídnout v kontextu našeho regionu unikátní know-how. Pro oblast brandu jsem hledal člověka, který do týmu přinese skvělou znalost trhu, zkušenosti s velkými značkami a současně bude mít otevřený přístup k technologickým inovacím, které současný marketing formují. To Tomáš beze zbytku splňuje a jsem proto nadšený, že se k nám rozhodl připojit,“ říká Martin Ježek.

Vytvoření strategického týmu poskytujícího sdílenou expertízu napříč celou Publicis Groupe je v souladu s jejím dlouhodobým přístupem Power of One. Od roku 2020 je česká Publicis Groupe členěna do tří divizí zaměřených na komunikaci, média a data & technologie, do nichž byly integrovány všechny původní agentury skupiny.

Zavřít reklamu

Šest českých projektů postupuje do finále SABRE Awards

Starší článek

Třetí AdParáda se vloupala do hospody, reklamní klání ovládli Hrdinové

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.