Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

17. 4. 2021 09:04

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Lluis Rotger je v agentuře nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič je nový digitální stratég.

Novou posilou na pozici expriential creative lead je v agentuře DDB Prague Lluis Rotger. Stejnou pozici zastává od začátku dubna také v DDB FTW Worldwide. Před tím pracoval necelých pět let pro VMLY&R Commerce, kde byl naposledy skupinovým šéfem kreativy. Z VMLY&R mimochodem měsíc před ním přešla i šéfka kreativy Dora Pružincová.

Lluis Rotger je původem z Menorky, v minulosti působil jak v Barceloně, tak v Praze. Jeho práce byla mnohokrát oceněna na kreativních soutěžích, jako například Cannes Lions, Clios Awards, EuroBest nebo OneShow. Jeho cílem v DDB je zaměřit se na vývoj interaktivních a aktivačních idejí pro online i offline prostředí. Jak sám říká, snaží se vytvářet nápady, které fungují jako „ice breaker“ mezi lidmi a značkami.

DDB Prague dál posílila i seniorní kreativní tým. Na pozici senior art director nastoupil už v březnu Čechoameričan Christophe Wechsler, jenž předtím pracoval přes tři roky ve WMC/Grey. Posledních deset let žije v Praze a pracoval na několika mezinárodně úspěšných kampaních pro klienty Škoda Auto či Kofola. Pro Kofolu se například podílel na rebrandingu značky Royal Crown Cola, jenž získal zlato v posledním ročníku české Effie v kategorii dlouhodobé budování značky.

Jako senior copywriter v DDB Prague působí Jiří Kirchner, jenž přešel po pár měsících na stejné pozici v Optimisu, kde pracoval pro klienta Škoda Auto. Před tím působil pět let ve VMLY&R (do roku 2018 Young & Rubicam), kde se podílel na několika mezinárodně oceňovaných kampaních pro klienty jako Česká spořitelna, Post Bellum nebo Forbes.

Novým členem týmu DDB je také Ivan Krajčovič na pozici Digital Strategist. Ten má více než šestnáct let zkušeností z prostředí agentur i zadavatelů. Pracoval pro klienty jako ING, T-Mobile a ČSOB nebo v agentuře Wiktor Leo Burnett, kde měl na starosti značku Orange.

Foto: DDB Prague

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení