Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho klidně až po práci. Tak zní hlavní slogan komunikační kampaně, kterou spustila společnost PPL CZ. Komunikační agentura Symbio se v ní zaměřila na zvýšení povědomí o PPL Parcelshopech a PPL Parcelboxech.
Na kampaň navazuje také propagace nové mobilní aplikace s názvem mojePPL. Komunikace zasáhne v prvním čtvrtletí letošního roku širokou škálou aktivit veřejný i digitální prostor. Hlavním cílem kampaně je zvýšit povědomí o tom, že PPL doručuje kromě na adresu i do čtyř tisíc výdejních míst PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů. Výdejní místa ukazuje jako možnost, která dává člověku svobodu a nezasahuje mu do života.
„Za každou zásilkou stojí tvář z PPL, i když zrovna nestojí přímo u vašich dveří. Kampaní se zaručujeme za osobní přístup, flexibilitu a kvalitu služeb PPL i v případě, že zásilku zákazník nepřebírá přímo z rukou řidiče,“ řekl Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ. „Kvalita doručení spočívá v tom, že svůj balík najdete včas na správném místě a ani nepoznáte, kolika lidem prošel rukama,“ dodal. Na kampaň souběžně navazuje propagace nové mobilní aplikace s názvem mojePPL, kterou společnost PPL CZ nedávno spustila. Hlavním motivem jsou výhody digitálního světa.
Kampaň na podporu doručování do výdejních míst byla k vidění již koncem minulého roku na venkovních reklamních plochách na nádražích, v metru, lidé se s ní mohli setkat i při poslechu největších komerčních rádií, v online prostoru i na sociálních sítích. Koncept a kampaňové vizuály vytvářel kreativní tým agentury Symbio. „Ústředním motivem kampaně jsou SMSky, které řidiči PPL posílají při doručování zásilek. Ty jsou totiž základem budování vztahu mezi zákazníkem a doručovatelem,“ přiblížil ideu kampaně Roman Číhalík, Creative Director agentury Symbio. Doplnil, že jednotlivé vizuály informují o výhodě vyzvednout si z výdejních míst zásilku, kdy se to zákazníkům skutečně hodí, protože oproti doručení na adresu nemusejí být nutně doma, aby mohli zásilku přijmout.
Nová mobilní aplikace mojePPL
Stejně jako v kampani na podporu výdejních míst, i vizuály propagující novou mobilní aplikaci mojePPL pracují s motivem SMSky, respektive notifikace. Odkazuje tak k tématu výhod digitálního světa, které je pro PPL zásadní. „Digitalizace se v PPL neustále posouvá. Zákazníci dnes vyžadují maximální míru pohodlí, flexibility i úspory času, a to vše jim nová aplikace přináší. Kampaní chceme lidem ukázat, že právě mojePPL je významným krokem k zákaznické spokojenosti a usnadnění přístupu k našim službám,“ řekl Milan Loidl s tím, že aplikace byla vyvinuta společností eMan a designově se řídí novým směrem vizuality, kterým se PPL CZ vydává.
Ke stažení nové aplikace už teď vybízí CLV panely v pražském metru a postupně se vizuály objeví i na hlavních českých vlakových nádražích. PPL se rozhodla jít i méně standardní cestou, proto od února do dubna bude na novou aplikaci upozorňovat velkoplošná reklama v největších městech ve formě Hypercube. Aplikace se stejně jako kampaň na výdejní místa dočká i podpory ve velkých komerčních rádiích a rovněž v digitálních médiích, včetně sociálních sítí.