Foto: McDonald's

Přemek Forejt už také rapuje, v klipu pro McDonald’s

17. 8. 2022 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

K hudebním reklamám letošního léta se po Kapitánu Demovi pro Lidl přidává Přemek Forejt s McDonald’s. Hraje na suroviny restaurace.

Známý kuchař a ambasador McDonald’s Přemek Forejt rozvíjí svoji osvětovou misi o kvalitě surovin hudebním videoklipem. Díky playtronice rovnou využívá suroviny jako hudební nástroj.  „Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Je to neskutečné, bizarní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit,“ uvedl Forejt.

Jde už o několikátý „značkový“ hudební klip letošního léta, během něhož se ukázal především Kapitán Demo s Písní Lidlu. Kapitán Demo je alter ego hudebního skladatele Jiřího Buriana, který zároveň stojí za textem a hudbou aktuální písně Mc’n’Roll.

Pro McDonlad’s to není první hudební video, do kterého se společnost pustila. Letos na jaře vznikl song Žeru naši planetu z dílny písničkáře Pokáče. Video, kterým muzikant nabádá společnost k udržitelnému přístupu k planetě Zemi, a které vytvořil speciálně k projektu Trash Patrols, (úklidové čety zaměstnanců McDonald’s) dnes čítá již necelých 1,5 milion zhlédnutí. I proto se společnost rozhodla, že na tento směr naváže a pro další hudební počin zvolila právě Forejta.

„Věříme, že díky Přemkově talentu a originalitě tohoto společného klipu, ve kterém dokonce dokázal rozehrát suroviny v restauraci, pokračujeme zábavnou cestou v šíření povědomí o kvalitě našich surovin a dodavatelů. Do komunikace chceme pustit více energie a chceme ukázat, že téma kvalita surovin nemusí být nuda. Navíc chytlavá hudba a refrén aspirují na to, dostat klip mezi širokou veřejnost a vzbudit zájem lidí,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s.

Hudební klip režíroval Petr Dvořák, produkční stránku obstaralo studio Yo’Mama a finální podobu dostal song ve studiu Alphastudio. Tříletý projekt na zvyšování percepce kvality surovin vede agentura MSL Czech Republic. V projektu Mc’n’Roll zajišťuje ambasadorskou spolupráci a PR komunikaci, kreativní vedení a produkci pak ve spolupráci s Leo Burnett. Komunikaci na sítích a spolupráci s dalšími influencery zaštiťuje digitální agentura Follow Bubble.

Foto: McDonald's

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.