Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČKP / Vláďa Videos
Kampaně

Nejsme z plechu, varuje kampaň uživatele koloběžek

Redakce MAM6. 7. 20225. 7. 2022

Projekt České kanceláře pojistitelů upozorňuje, jak se vyvarovat problémům na koloběžkách. Spolupracuje s influencery Vláďa Videos a Nevídanej Kořen.

Z oficiálních statistik nehodovosti za rok 2021 vyplývá, že na českých silnicích při více než čtyřech tisících nehodách zemřelo 43 cyklistů. Mezi cyklisty se počítají i uživatelé koloběžek a e-koloběžek, a proto pod taktovkou České kanceláře pojistitelů (ČKP) vznikla kampaň s názvem „Nejsme z plechu“.

„Koloběžky jsou dnes už zcela běžným dopravním prostředkem, stejně jako třeba kola. Zatímco na kole jsme si ale už zvykli nosit ochranné prvky, u koloběžek jako bychom na bezpečnost zapomínali. Zejména moderní elektrokoloběžky ale často dosahují rychlostí srovnatelných s běžnými koly, někdy dokonce i vyšších. Jet na elektrokoloběžce bez přilby je tak nesmyslný hazard nejen se zdravím, ale často bohužel i se životem,“ uvedl Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů.

Jednou z tváří projektu je také Vladimír Kadlec, známější pod svou influencerskou značkou Vláďa Videos. Na YouTube ho sleduje 716 tisíc odběratelů. „Svojí tvorbou se zaměřuji právě na mladou generaci uživatelů sociálních sítí a možnost je nejen pobavit, ale také jim předat informace, které jim třeba mohou zachránit zdraví nebo život. To mi přijde perfektní,“ řekl známý influencer.

Michal Humeček alias youtuber Nevídanej Kořen je také tváří kontaktní kampaně. Bude mít pod taktovkou hlavně TikTok, kde má 396 tisíc fanoušků a u svých videí 144 miliónů zhlédnutí.  „Máme za sebou první úspěšnou besedu se žáky Základní školy Emy Destinnové v Praze 6. Je to skvělá příležitost, jak se mladým přiblížit na co možná „nejkratší“ vzdálenost a snížit tak bariéru, která předávání informací o bezpečnosti na silnicích tradičně brání,“ uvedl youtuber.

„Velkou roli u příčin nehod zaviněných cyklistou hraje jeho věk. Děti a mladí cyklisté do 24 let zaviní 29 procent nehod nedáním přednosti v jízdě. Naproti tomu u dospělých cyklistů je nedání přednosti příčinou jen 12 procent nehod, které způsobí. Je zřejmé, že řidičská zkušenost a znalost dopravních předpisů pomáhají dospělým cyklistům lépe zvládat dopravní situace,“ dodal Marek Sibal, datový analytik Portálu nehod. Právě z toho důvodu míří kampaň Nejsme z plechu právě na mladší generaci účastníků silničního provozu.

Na nových webových stránkách nejsmezplechu.cz je možné nalézt informace, jak se správně chovat na koloběžkách a e-koloběžkách a čemu se naopak při jejich používání vyhnout. Cílem kampaně je pomocí webu, sociálních sítí a kontaktní a mediální kampaně upozornit na nejčastější chyby, kterých se jezdci dopouštějí. Z pohledu zákona je každý uživatel koloběžky cyklista a z toho vyplývají adekvátní povinnosti. Každý koloběžkář, kterému ještě nebylo 18, musí ze zákona používat helmu. K jízdě by měl využívat primárně cyklostezky a cyklopruhy. Mezi evergreeny přestupků patří jízda ve dvou a pití alkoholu před jízdou, což jsou jedny z nejčastějších příčin nehod na koloběžkách.

Zavřít reklamu

Novým centrem festivalového dění je KVIFF.tv Park

Starší článek

Petr Jákl představil ve Varech knihu k filmu Jan Žižka

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.