Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: O2
Kampaně

Chytrou síť střídá inteligentní síť v kampani O2 s novou znělkou

Redakce MAM4. 4. 20225. 4. 2022

Operátor v nové kampani láká na opravdové 5G, dostupné je v Praze a části východní Moravy. Digitální postava ženy v komunikaci zůstává i s novým sloganem a jinglem, vytvořeným pod vedením skladatele Karla Havlíčka.

Operátor O2 odstartoval novou kampaň, v níž představuje modernizovanou síť 5G a zákazníkům nabízí neomezená data se zabezpečením na měsíc zdarma. Nabídka se týká těch, kteří využívají některý z vybraných tarifů řady Free+, Neo nebo You. Balíček 5G je možné aktivovat přas aplikaci Moje O2, po třiceti dnech se automaticky vypne. Před koncem akční nabídky obdrží zákazník také informační SMS týkající se služby O2 Security, která bude bez vypnutí dál pokračovat s cenou 39 korun měsíčně.

Se startem kampaně operátor mění dlouhodobý slogan „Chytrá síť O2“ na „Inteligentní síť O2“ s cílem podtrhnout svoji pozici technologického leadera na trhu. Podle ředitele pro brand a marketingovou komunikaci O2 Davida Daneše vyjadřoval původní slogan aspiraci značky v dobách svého vzniku, kdy chytrý telefon neměl ještě ani každý pátý zákazník, nejrychlejší pevný internet dosahoval rychlosti 20 Mb/s a revolucí byla mobilní síť 3G. „Naše tehdejší vize, že jednou bude všechno připojené, se stala realitou – máme chytré telefony, chytrá auta i celé domácnosti a města. Je tedy na čase posunout se zase dál,“ uvedl Daneš, ředitel pro brand a marketingovou komunikaci O2.

I po změně claimu v komunikačních kampaních zůstane digitální postava ženy, která symbolizuje propojení technologií a člověka. „Jdeme ruku v ruce s nejnovějším vývojem technologií, které už nebudou jen pasivně ‚chytré“‘ ale budou aktivně předjímat přání a potřeby svých uživatelů a přizpůsobovat se jim,“ doplnil Daneš.

Vedle nového claimu představuje O2 v aktuální kampani také nový „jingle“, který slogan doprovodí v televizní, digitální a rozhlasové reklamě. Znělka je složena ze dvou vrstev – zvukové stopy, která odkazuje na značku O2 jakožto silného, technologického hráče, a lidského vokálu, jenž přidává zosobnění a emoci. Na přípravě nového zvukového loga pracovalo studio Kabelovna pod vedením skladatele Karla Havlíčka.

Kampaň O2 pojímá jako 360stupňovou – objeví se na outdoorových plochách, v televizi, rozhlase, printu i na internetu. Nedílnou součástí kampaně bude i edukační část na sociálních sítích, v rámci které chce operátor vysvětlovat podstatu fungování a výhody 5G sítě i objasnit náročný proces spojený s její rozsáhlou modernizací.

Modernizace bude probíhat do roku 2024, kdy by v kampani zmiňované „opravdové 5G“ mělo pokrýt celou republiku. Aktuálně je dostupná v Praze a vybraných městech a okresech východní Moravy. Kompletní obměnu radiových technologií pro 2G, 4G i 5G zahájilo O2 v květnu loňského roku. „Aktuálně máme kompletně obměněných na 1200 vysílačů, z toho 890 v Praze. Každý další týden jich pak přibude okolo 40,“ uvedl Jan Hruška, technologický ředitel O2 s tím, že výměnu sítí pro operátora zajišťuje společnost CETIN spolu se švédským výrobcem Ericsson.

Zavřít reklamu

Zlatý středník prodloužil termín na přihlášky

Starší článek

Young Lions: Media ovládli Judita Růžičková a David Červený ze Zaraguzy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.