Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Garden Gourmet
Kampaně

Garden Gourmet odlehčuje s Leo Burnett

Redakce MAM31. 1. 20221. 2. 2022

Integrovanou kampaň pro rok 2022 zastřešující produktovou řadu bezmasých pokrmů Garden Gourmet navrhla pro společnost Nestlé agentura Leo Burnett. Podílely se týmy MSL a mediální divize Publicis Groupe.

Na novoroční předsevzetí části populace jíst zdravěji reaguje společnost Nestlé aktuální kampaní pro značku rostlinných a bezmasých pokrmů Garmen Gourmet. Komunikace značky bude probíhat během celého roku, cílem je zvýšit její znalost u zákazníků na českém i slovenském trhu a upevnit její pozici jako prvního výběru mezi bezmasými či vegetariánskými produkty.

Kampaň s #odlehčuju je nasazena v TV, digitálu, na sociálních sítích a v obsahu čtyř českých a čtyř slovenských influencerů. Na tuzemském trhu značku promují Mariana Prachařová, Pavlína Lubojatzky, Kamila Pavlíčková a Dominika Pokludová. Na Slovensku probíhá spolupráce s Kristinou Tormovou, Miriam Kališovou, Simonou Málkovou a Katkou Jakeš.

Nestlé propojí komunikační aktivity pro Garden Gourmet i se segmentem HoReCa ve spolupráci s restauračními řetězci. Vedle zdravotních benefitů bezmasé stravy se v kampaních Garden Gourmet objeví i výrazný apel na ochranu životního prostředí.

Jedná se o první kampaň značky ve spolupráci s agenturou Leo Burnett, která uspěla v tendru pro brandovou i produktovou komunikaci na celý rok 2022. Ve výběrovém řízení oslovila klienta integrovaným komunikačním konceptem založeným na kombinaci silné kreativy, sociálních médií a spolupráce s influencery. „Naše mediální divize pracuje pro Nestlé dlouhodobě a podílí se na mediální strategii, plánování a nákupu médií. Stejně tak i naše agentury Leo Burnett a MSL mají s prací pro značky z portfolia Nestlé zkušenosti. Skutečnost, že dokážeme v rámci skupiny propojovat odborníky na různé disciplíny a doručit klientovi kvalitní strategii založenou na datech a insightu, přesahující původní zadání, naplňuje náš agenturní model Power of One,“ uvedl Tomáš Preněk, šéf strategie v tuzemské Publicis Groupe.

Manažerka pro značku Garden Gourmet na českém a slovenském trhu Emine Mamarasulovova k tomu dodala: „Díky silným strategickým a kreativním znalostem přišla agentura s multikanálovým přístupem, který nám pomůže e dále budovat povědomí o značce na českém a slovenském trhu.“

Agentura navrhla pro značku Garden Gourmet komunikaci pod jednou koncepcí, ale ve dvou vrstvách – pro širokou cílovou skupinu, která se nijak v konzumaci masa nevymezuje a mnohdy ani značku nezná; a pro úzce profilovanou skupinu flexitariánů, vegetariánů či veganů.

Zavřít reklamu

Chci mluvit s lidmi s různými názory, říká Joe Rogan ke kontroverzím na Spotify

Starší článek

Crowdfundingová platforma Donio vyrostla trojnásobně a míří na zahraniční trh

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.