Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AMnesty International ČR
Kampaně

Rozepište se víc tam, kde to dává smysl, vyzývá Amnesty International

Redakce MAM3. 11. 20213. 11. 2021

Kampaň Maraton psaní dopisů  s Ester Geislerovou, Hynkem Čermákem a Janem Lukačevičem opět vznikla ve spolupráci s agenturou Story TLRS.

Cílem už tradiční kampaně Amnesty International je vyzvat veřejnost, aby namísto zbytečných zpráv napsali dopis, který může zachránit lidský život. Kampaň vytvořená ve spolupráci s kreativní agenturou Story TLRS provází tři spoty, jejichž tvářemi jsou influencerka Ester Geislerová, herec Hynek Čermák a vědec Jan Lukačevič.

„Myšlenkou kampaně je odlehčenou formou ukázat, kolik zpráv jsou si lidé schopni během dne mezi sebou vyměnit. Často jde o nepodstatné informace, kterými si jen krátíme chvíli. S příjemným humorem a lehkou nadsázkou videospoty vyzývají k tomu, aby se lidé zamysleli nad tím, jak jednoduché je napsat jednu podstatnou zprávu, která dokáže změnit lidský život,“ komentoval obsah kampaně Jan Lesák, creative director Story TLRS. Na projektu se z kreativního týmu podílela také Ema Rajčanová a Tereza Miková.

Díky vlivu známých tváří, především na sociálních sítích, se tak kampaň Maraton psaní dopisů dostane mezi širokou veřejnost. Agentura se všechny tři snažila zapojit logickým způsobem, v návaznosti na to, co skutečně v běžném životě dělají. Během podzimních měsíců videospoty poběží na plátnech pražských kin a na sociálních sítích.

„S agenturou Story TLRS spolupracuje Amnesty International na největším projektu Maraton psaní dopisů už druhým rokem. Spoty dopadly fantasticky a spolupráce s týmem byla skvělá. Rádi s nimi budeme v budoucnu tvořit další zajímavý obsah,“ uvedla za Amnesty International Žaneta Sladká.

O spolupráci na projektu, jejíž výsledkem je pozitivní přínos s hlubším smyslem, hovořila také Adéla Marešová, CEO Story TLRS: „Je nám potěšením pokračovat společně s Amnesty na projektu, který především dává smysl. Velké díky patří tvářím kampaně, které se do projektu zapojily neplacenou spoluprací. S jejich pomocí tak oslovíme širší veřejnost a otevřeme ve společnosti téma solidarity a podpory neprávem vězněných.“

Spoty realizovala v rámci skupiny Near & Dear inhouse produkce VNV productions pod vedením Šimona Vodrážky. O režii se postaral Štěpán Plicka, za kamerou stál Viktor Karban. „Rád bych poděkoval všem, kteří se na spotu podíleli,“ uvedl producent Šimon Vodrážka.

Maraton psaní dopisů obětem bezpráví funguje již přes deset let. Smyslem největší lidskoprávní akce na světě je napsání a odeslání co největšího počtu dopisů českou veřejností na podporu konkrétních lidí. Maraton psaní dopisů je výjimečný především tím, že vše probíhá korespondenčně, nikoliv elektronicky. Ručně psaný dopis má totiž v digitální době obrovskou sílu a jedná se o nástroj, který přispívá k tvorbě mezinárodního tlaku na politiky, úředníky, věznice a další instituce.

Vizitka kampaně:

Klient: Amnesty International ČR

Agentura: Story TLRS

Produkce: VNV productions (Near & Dear), Šimon Vodrážka

Režie: Štěpán Plicka

Kamera: Viktor Karban

Zavřít reklamu

Radioprojekt: Radiožurnál stále nejposlouchanější

Starší článek

Na 1 500 terminálech Sazky půjde nově balíky i podat

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.