Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlik.cz
Kampaně

Rohlík nastavuje brutální laťku

Jakub Křešnička1. 11. 20213. 11. 2021

Novou řadu italských produktů v online supermarketu představuje ve velkém stylu pojatá imageová kampaň vytvořená spolu s agenturou Cocoon a Punk Film.

Online supermarket Rohlik.cz opět rozšířil nabídku. Po letos uvedené privátní značce Maso!, která slibuje nejlepší maso z etických chovů českých farem, se zaměřil na zákazníky oblíbenou mezinárodní kuchyni a představil řadu produktů Děsivě dobrá Itálie. „Protože chceme pro naše zákazníky to nejlepší, rozhodli jsme se vydat do Itálie, abychom pro ně přivezli nejlepší regionální autentické produkty,“ uvádí pro MAM Pavel Vašek brand manažer skupiny Rohlík.

Jeho slova se odráží i ve spotu kampaně, která novou řadu doprovází. „Při hledání nejlepších italských dodavatelů jsme šli až na dřeň. Můžete řezat, kuchat, trhat na kusy, drtit, kousat… Naše Itálie je prostě brutálně skvělá,“ zazní italsky ve videu, kde vaření připomíná scénu s hororového filmu. Zapadá tak i do období Halloweenu.

Ve srovnání s jinými produktovými kampaněmi na českém trhu působí spot rohlíku nezvykle imageově. Nejsou v něm zmínky o cenách, akční nabídce, neobjeví se žádný obal. Jen „brutálně dobré“ produkty. „To bychom nebyli my v Rohlíku, abychom komunikaci nepojali tak trochu odlišně. Záměrem bylo nepoužívat klasická klišé, která se vztahují k Itálii – žádná gesta, Vespy ani nic podobného zákazníci neuvidí. Uvidí ryze skvělé produkty, po kterých naše hlavní hrdinka až děsivě touží,“ říká Vašek.

Spot vznikl ve spolupráce s agenturou Cocoon, s níž Rohlík spolupracuje dlouhodobě. Podílela se mimo jiné i na tvorbě obalů letos uvedené privátní značky mléčných výrobků Miil, které svým pojetím rovněž vybočují z pravidel zažitých u tohoto sortimentu. Produkci spotu pak zajistila agentura Punk Film a režie se ujal Matěj Šámal.

Alespoň podle prvních reakcí na sociální síti LinkedIn nastavená „brutální“ laťka komunikace mezi lidmi z oboru funguje. Například Josef Havelka z kreativní platformy Contagious ale zmínil i riziko nízké afinity ke značce: „Opravdu hezky natočené a pokud to bude běhat na vašich stránkách, tak fajn. Všude jinde to bude zcela jistě také fajn komunikace o italském jídle, ale určitě ne o Rohlik.cz.“

Kampaň, jejíž vizuály už se objevují na českých a rakouských profilech skupiny Rohlík na Facebooku a Instagramu, je postavena mezinárodně. „Byla vytvořena za Rohlík Group tak, aby byla využita na všech trzích, na kterých působíme – tedy Rohlik.cz, Kifli.hu, Gurkerl.at a Knuspr.de,“ vysvětluje Pavel Vašek s tím, že o mediamixu bude rozhodnuto na lokální úrovni, ale půjde o klasické kanály – web, newsletter, online reklamy či sociální sítě.

Pojetí aktuálního spotu Děsivě dobrá Itálie navazuje i na předchozí kampaně skupiny. Například v roce 2019 propagoval Rohlik.cz v kampani vytvořené ve spolupráci s B&T agency „jen tu nejdrsnější zeleninu“.

Velkolepé filmové pojetí pak měl i loňský dvouminutový spot, jenž se snažil v období pandemie lidem zvednout náladu a předat pozitivní sdělení „Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět“. Video vytvořené kreativním duem Wilhelm Kinga s produkcí Bistro Films a v režii Marka Partyše získalo mimo jiné minulý týden zlatého Louskáčka za Filmové řemeslo na ADC Czech Creative Awards.

Bez obalů ve spotu si pak vystačilo i zmiňované uvedení privátní značky Maso!, video s „týpkem z reklamy na Rohlik.cz“, opět od agentury B&T agency, se soustředilo spíše na humorné představení původu „skutečného masa“ v kontrastu k produktům z masové výroby.

Vizitka kampaně:

Název: Děsivě dobrá Itálie

Klient: Rohlík Group

Agentura: Cocoon

Produkce: Punk Film

Režie: Matěj Šámal

Zavřít reklamu

Odhad-zdarma.cz prodlužuje spolupráci s agenturou #mdworks

Starší článek

Křivé, ohlé, nepřesné. Hornbach tentokrát oslavuje nedokonalost

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.