Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bosch
Kampaně

„Boschí bojovníci“ upozorňují na nový e-shop značky

Redakce MAM3. 11. 20213. 11. 2021

Divize elektronického nářadí Bosch rozvíjí přímý prodej zákazníkům, na online obchod láká kampaní od Isobaru.

V rámci pilotního projektu vytvořila divize elektrického nářadí Bosch Česká republika pro profesionální řemeslníky nový e-shop s nářadím. Naskakuje tak na vlnu popularity kanálů direct to consumer (D2C), které firmy využívají čím dál více i kvůli dopadům pandemie. Bez prostředníků získávají více pod kontrolu prodeje i vztahy se zákazníky.

„Díky spuštění vlastní platformy bosch-shop.cz získáme nezávislost a kontrolu nad kvalitou nabízeného zboží a můžeme tak zákazníkům poskytnout větší záruky a komfort při výběru originálního profesionálního nářadí,“ odůvodňuje spuštění Josef Dlouhý, Web shop manager společnosti Bosch.

Reklamní agentura Isobar pro tento projekt připravila původní komunikační kampaň, která startuje v první polovině listopadu. Isobar v ní v hlavní roli s „Lubosche“ a jeho partou představuje stavební specialisty jako odborníky, kteří využívají profesionální nářadí Bosch. Jsou na něj patřičně hrdí, a proto o tom dávají všem hlasitě vědět svým chorálem.

„Mediální nasazení počítá především s desetisekundovým televizním sponzoringem, ve kterém není tolik prostoru něco říct. Proto jsme se rozhodli zaujmout diváka něčím pořádně úderným,“ nastiňuje Michal Kotulek, kreativní ředitel agentury Isobar.

Zachycení mužského sboru na stavbě se ujal režisér Prokop Motl s produkcí Creative Embassy. O audio část se postarala zvuková postprodukce NAPA Records.

Vedle zmíněného televizního sponzoringu vznikla i dvacetisekundová on-linová verze spotu, dále nepřeslechnutelný rozhlasový spot a řada bannerů.

Vizitka kampaně:

Název: Bosh-shop.cz pracovníci

Klient: Robert Bosch odbytová

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic

Creative Director: Jan Rídl, Michal Kotulek

Idea Maker / Copywriter: Jan Rídl, David Podhola, Jan Bárta

Art Director: Michal Kotulek, Marek Pařízek
Agency producer: Ivica Šúrová

Account Manager: Martin Formánek

Production house: Creative Embassy
Director: Prokop Motl
DOP: Kryštof Melka / Radim Střelka

Sound Post-Production: NAPA Records

Zavřít reklamu

Anonymitu u nás nechceme

Starší článek

Volební kampaně budou ještě větší

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.