Foto: Epica Awards

Do soutěže Epica Awards láká kampaň od Cloudfactory

2. 9. 2021 11:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura s humorem a claimem „Bez předsudků, bez výmluv“ připomíná, že jde o kreativní soutěž, kterou hodnotí novináři. Přihlášky je možné posílat do 8. října.

Jedinou podmínkou pro výhru v soutěži Epica Awards je přihlášení výjimečné práce. Není možné se vymlouvat na předsudky porotců nebo se vymlouvat na politikaření agenturních sítí, protože projekty hodnotí porota složená z novinářů. To zdůrazňuje kampaň vytvořená od amsterodamské agentury Cloudfactory.

„Když se podíváte na všemožná ocenění, vypadá to, že reklamní průmysl je jediný, v němž trváme na tom, abychom se hodnotili navzájem. Chtěli jsme poukázat na to, jak je to absurdní, a zároveň vysvětlit, v čem je Epica jiná,“ říká César Garcia z Cloudfactory a jeho kolega Julio Alvarez dodává: „V kampani se odráží realita. My jako kreativci opravdu používáme výmluvy jako ‚většina poroty byla z jiné sítě‘. Tak jsme si z toho chtěli trochu vystřelit a zároveň být provokativní.“

Garcia s Alvarezem se označují za „kreativní aktivisty“, kteří chtějí „osvobodit“ kreativitu brandů s pomocí přístupu, jemuž říkají RST – Respect, Simplicity and Trust (respekt, jednoduchost, důvěra). To se odráží i v názvu agentury, jenž se dá volně přeložit jako „továrna v oblacích“. Dávají si záležet na představivosti, která je ale podložená pragmatismem. „Máme hlavu v oblacích, ale nohama stojíme pevně na zemi,“ říká Sandeep Chawla, výkonný ředitel a majitel Cloudfactory.

Na kampani se podílí i produkční společnost Be Sweet Films, která projekt oživuje sérií krátkých spotů.

Přihlášky do aktuálního ročníku Epica Awards je možné zasílat do 8. října. Shortlist prací, které se dostaly do finále, bude zveřejněn 24. listopadu. Slavnostní večer, jenž bude letos celý probíhat online, se bude konat 9. prosince. Kompletní výsledky pak budou publikovány o den později.

Foto: Epica Awards

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.