Asociace komunikačních agentur a VŠ kreativní komunikace udělují Profesní certifikát

25. 3. 2020 17:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ADVERTORIAL Asociace komunikačních agentur a Vysoká škola kreativní komunikace zahájily udělování Profesního certifikátu. Jednou ročně ho dostanou nejlepší studenti bakalářského nebo magisterského studia za mimořádné výsledky ve studiu a v praktické kreativní činnosti.

Praxe jako samozřejmá součást školy

Certifikát je významným profesním osvědčením, potvrzujícím, že absolvent dosáhl nadprůměrných výsledků a je zároveň spolehlivým a týmovým partnerem.Vhodné adepty pro udělení certifikátu navrhují vedoucí oborových kateder. K nominačnímu návrhu se vyjadřuje také vedoucí praxe.

Jedním z důležitých kritérií výběru je rovněž to, zda a jak úspěšně se daný student zapojoval do práce vinterní školní reklamní agentuře, nazývané Kreativní Kancl. Profesní certifikáty budou vybraným absolventům slavnostně předávány v průběhu promoce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.