Agentura roku představuje hlavní porotu

6. 2. 2023 07:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketing & Media odhaluje vizuální identitu i složení hlavní poroty soutěže pro kreativní a digitální agentury.

Pro naši soutěž Agentura roku jsme vybrali porotce. Celkem budou čtyři velice kvalitně obsazené poroty. Jejich složení vám budeme postupně odkrývat na stránkách časopisu i na stránkách mam.cz. Současně pracujeme na novém webu Agentury roku, pro niž už nám náš art director Rudolf Novák vytvořil vizuální identitu a také navrhl design cen — jak budou vypadat, si ale ještě necháme jako tajemství. Každopádně mít jednu z nich bude stát za to!


Aktuálně vám představujeme hlavní jury soutěže, tedy ty, kteří budou rozhodovat o vítězích v kategoriích Agentura roku, Malá agentura roku, Marketér roku, Nejlepší místo, kde pracovat, Agenturní startup roku, Nejlepší transformace a také rozhodnou o nejlepších kreativních, account a strategických týmech. Další tři speciální poroty vyberou postupně Nejlepší aktivitu pro talenty, Odpovědnou agenturu a také Talent roku, kterým se stane mladý profesionál z agentury či na volné noze, kterému ještě nebylo 31 let.

Jednotlivé poroty jsme se snažili poskládat tak, aby tvořily perfektní mix zkušeností, pohledů, názorů, oborů. Vedle sebe tak uvidíme a uslyšíme diskutovat například reklamního matadora Josefa Havelku, který před více než třiceti lety zakládal pobočku Leo Burnett v Česku, a Tomáše Nádra, spolumajitele CGI a kreativního studia Punctum Images. Na jednom místě se s námi potkají dva výzkumníci s různými pohledy: Lucie Vlčková z Nielsenu a Vojtěch Prokeš z Behavia. O svůj názor ohledně spolupráce s reklamními agenturami se podělí jejich dodavatelé — v porotě zasedne například Jirka Ptáček, zakladatel a majitel Bistro Films —, ale také zadavatelé se skutečně nezaned­batelnými rozpočty. A chybět nebude ani Srdcař české reklamy Petr Laštovka!

Vedle výše zmíněných v hlavní porotě jsou: Iva Menclová (T-Mobile), Jakub Petřina (PPF), Martin Troup (McDonald’s), Jan Los (L’Oreal), Jan Hortík (Livesport), Christophe Wechsler (Kiwi.com), Milan Formánek (marketingový lektor a konzultant, exRedBull), Martin Králík (Mind2Flo), Veronika Dvořáková (Havel & Partners), Tereza Rabi (LMC / Atmoskop.cz) a Radana Čechová (Marketing & Media).

Hlavní jury zasedá 28. března, do té doby vám její členy postupně představíme formou krátkých anket, názorů a glos.

Mezi odbornými partnery soutěže, která oceňuje subjekty a osoby v daném ročníku vyčnívající kvalitou odvedené práce, přístupem k oboru, tím, jak se starají o své zaměstnance a co dělají pro rozvoj talentů, jsou agentury Behavio, Nielsen Admosphere, společnost Atmoskop.cz a advokátní kancelář Havel & Partners. Odborným patnerem pro hodnocení odpovědného přístupu agentur je Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.