Foto: Blue events

Lidskost a udržitelnost jsou hlavními tématy Retail Summitu

17. 3. 2022 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Program letošní největší konference o retailu je věnován smysluplné a udržitelné budoucnosti a také propojení skutečných a virtuálních světů.

V Kongresovém centru Praha proběhne od 4. do 6. dubna 2022 už 28. ročník Retail Summitu. Týdeník marketing & Media je i letos mediálním partnerem oborové akce, které se zúčastní přes tisíc lidí a na níž vystoupí sedmdesát řečníků.

Za každý prodaný vstup na Retail Summit 2022 letos pořadatelé věnují 500 korun na konto na podporu Ukrajiny organizace Člověk v tísni.

Retail Summit letos otevře téma „Smysluplné budoucnosti“, a bude se zabývat hlavně tím, jak v obchodě dlouhodobě vyvážit lidskost, udržitelnost a efektivitu. „Technologie nám umožnily zrychlit a zefektivnit obchod. Lidský rozměr by se z něj ale neměl vytratit, zvláště po době pandemie a odosobnění,“ říká Jan Patera ze společnosti Blue Events, která konferenci pořádá ve spolupráci se SOCR ČR. Hlavním řečníkem bude Viktor Mayer­‑Schönberger, autor bestselleru „Framers“, v němž se zabývá tím, jak mohou lidé zlepšit své rozhodování v době algoritmů a připravit se tak lépe na budoucnost.

Programem Retail Summitu se prolíná důraz na smysluplnou udržitelnost a zdravou spotřebu. „Jsme schopni být dostatečně odpovědní, abychom se do toho pustili všichni a najednou?“ ptá se Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu, s nímž budou diskutovat generální ředitelé Dariusz Tomasz Bator (Billa ČR), Dragos Constantinescu (Plzeňský Prazdroj) a Michiel Kernkamp (Nestlé CEE).

Z řad obchodníků dále vystoupí zástupci firem jako Lidl, Albert, skupina COOP, CZC, dm drogerie markt, Dr.Max, IKEA, Makro Cash & Carry ČR, Notino, Penny Market, Rohlík, Růžový slon, Siko, Sportisimo, Tesco, Tescoma a další. Vystoupí také řada výrobců jako EMCO, Kofola, Madeta, MP Krásno, LEGO Group, Vafo a další.

Programem letos provází Martin Veselovský (DTVT), slavnostní večer spojený s vyhlášením cen Mastercard Obchodník roku 2021 a O2 Digital Retailer 2021 uvádí herečka a moderátorka Simona Babčáková. Registrovat se k účasti můžete zde a využít také skupinové slevy.

V Kongresovém centru, které Retail Summit 2022 hostí, aktuálně funguje také krajské asistenční centrum pro uprchlíky z Ukrajiny. Konání konference tento souběh nijak neohrozí, vchody a prostory jsou od sebe odděleny.

Foto: Blue events

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.